Безплатно! Онлайн събитие: AI във Photoshop Регистрация тук.
Възстановяване на детайли с Project
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Възстановяване на детайли с Project - ключови концепции
Project е мощна функция в ZBrush, която позволява прехвърляне на детайли от един модел върху друг със сходна форма. Това е изключително полезно при преминаване от концептуален модел с Dynamesh или Sculptris Pro към модел с чиста топология, създаден чрез ZRemesher. Преди да използвате ZRemesher, винаги правете копие на оригиналния модел, за да запазите всички детайли, които след това можете да проектирате обратно.
Стъпка по стъпка процес за използване на Project
Създайте детайлен модел с помощта на Dynamesh или Sculptris Pro
Преди да преизчислите топологията, направете копие на модела:
- Натиснете
Duplicateв Subtool менюто - Преименувайте копието (например "Low Res")
- Натиснете
Подгответе модела с новата топология:
- Изключете оригиналния модел
- Изберете копието
- Използвайте
ZRemesherза създаване на чиста топология - Добавете няколко subdivision нива с
Divide
Прехвърлете детайлите от оригинала:
- Активирайте оригиналния модел
- Отворете Project менюто
- Уверете се, че са активни само моделите, между които искате да прехвърляте детайли
- Натиснете
Project All
Проверете резултата:
- Изключете оригиналния модел
- Проверете дали детайлите са успешно прехвърлени
- Използвайте subdivision нивата за преглед на различни нива на детайлност
Полезни команди и функции
Duplicate- Създава копие на текущия моделZRemesher- Преизчислява топологията на моделаDivide- Добавя subdivision ниво към моделаProject All- Прехвърля детайли от активния модел към другите видими моделиShift(задържане) - Активира четката за изглажданеAlt(задържане) - При работа с DM Standard четка превключва от дълбаене към надграждане