Възстановяване на детайли с Project

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Назад Алтернативен видео плеър
¿ Напред
Първи стъпки в работата с функцията Project

Тест за преминаване към следващия урок

 
Чрез функцията Project можете да
Възстановите детайли на модел, който има идентична топология с друг
Прехвърлите детайли от един модел върху друг
Възстановите всякакви детайли освен такива, които съдържат Polypaint

Въпроси и отговори

  • Защо

    Йордан:

    Здрасти! След като направих всичко нужно и пожелах да разгледам обекта въртейки се около обекта, той не мърда и седи като заключен... дали е бъг или има бутон?

    Аула Ментор:

    Здравейте, Йордан, това не е бъг, това е обикновено резултат от активирана опция, която спира въртенето на обекта. Трябва да провериш дали "Local Transformations" е включено и ако е така, да го изключиш.

    В ZBrush има опция, която се нарича "Local Transformations", която когато е активирана, ограничава въртенето на обекта само около собствения му център. Ако обектът не може да се върти, е възможно "Local Transformations" да е включено.

    Ето стъпка по стъпка как да провериш и коригираш това:

    1. Отвори менюто "Transform" в горния панел на ZBrush.
    2. Провери дали опцията "Local Transformations" е включена. Ако бутонът е оцветен, значи опцията е включена.
    3. Ако "Local Transformations" е включено, щракни върху него, за да го изключиш. Това би трябвало да позволи на обекта да се върти нормално.

    Забележи, че "Local Transformations" влияе само на начина, по който се върти обектът. Не влияе на други аспекти на взаимодействието ти с обекта.