Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Illustrator предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
0
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Възстановяване на детайли с Project
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Възстановяване на детайли с Project - ключови концепции
Project е мощна функция в ZBrush, която позволява прехвърляне на детайли от един модел върху друг със сходна форма. Това е изключително полезно при преминаване от концептуален модел с Dynamesh или Sculptris Pro към модел с чиста топология, създаден чрез ZRemesher. Преди да използвате ZRemesher, винаги правете копие на оригиналния модел, за да запазите всички детайли, които след това можете да проектирате обратно.
Стъпка по стъпка процес за използване на Project
Създайте детайлен модел с помощта на Dynamesh или Sculptris Pro
Преди да преизчислите топологията, направете копие на модела:
- Натиснете
Duplicate
в Subtool менюто - Преименувайте копието (например "Low Res")
- Натиснете
Подгответе модела с новата топология:
- Изключете оригиналния модел
- Изберете копието
- Използвайте
ZRemesher
за създаване на чиста топология - Добавете няколко subdivision нива с
Divide
Прехвърлете детайлите от оригинала:
- Активирайте оригиналния модел
- Отворете Project менюто
- Уверете се, че са активни само моделите, между които искате да прехвърляте детайли
- Натиснете
Project All
Проверете резултата:
- Изключете оригиналния модел
- Проверете дали детайлите са успешно прехвърлени
- Използвайте subdivision нивата за преглед на различни нива на детайлност
Полезни команди и функции
Duplicate
- Създава копие на текущия моделZRemesher
- Преизчислява топологията на моделаDivide
- Добавя subdivision ниво към моделаProject All
- Прехвърля детайли от активния модел към другите видими моделиShift
(задържане) - Активира четката за изглажданеAlt
(задържане) - При работа с DM Standard четка превключва от дълбаене към надграждане
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук