Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Какво е Dynamic Subdiv?
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Същност и предимства на Dynamic Subdivision
Dynamic Subdivision е мощен инструмент в ZBrush, който ви позволява да повишите визуалната резолюция на модела без реално да увеличавате броя полигони. Това е предварителен изглед, който ви дава по-голям контрол при полигоналното моделиране, като същевременно запазва оригиналната геометрия непроменена, докато не решите да приложите промените.
Как да използвате Dynamic Subdivision
- Отворете меню Geometry
- Изберете Dynamic Subdiv, за да активирате режима
- Използвайте Smooth Subdiv, за да контролирате нивото на изглаждане и резолюция
- Увеличете нивата на Smooth Subdiv за по-висока детайлност
- Алтернативно, използвайте Flat Subdiv, ако искате да увеличите резолюцията без изглаждане
- За да приложите промените перманентно, натиснете бутона Apply
Работа с Micropoly функцията
Micropoly е специална функция в Dynamic Subdiv, която ви позволява да прилагате предварително създадени 3D модели върху полигоните на вашия обект:
- Активирайте Micropoly от менюто Dynamic Subdiv
- Изберете желания 3D модел от появилата се палитра
- Наблюдавайте как моделът се прилага върху полигоните в реално време
- Експериментирайте с различни модели за креативни резултати
- Натиснете Apply, когато сте доволни от резултата
Полезни команди
Dynamic Subdiv
- Активира режим за предварителен изглед на по-висока резолюцияSmooth Subdiv
- Контролира нивото на изглаждане и резолюцияFlat Subdiv
- Увеличава резолюцията без изглажданеMicropoly
- Прилага 3D модели върху полигонитеApply
- Потвърждава и прилага промените към модела
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук