Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Въведение в Zmodeler - 1
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основни функции на ZModeler в ZBrush
ZModeler е мощен инструмент за полигонално моделиране в ZBrush, особено ефективен при работа с твърди повърхности като оръжия и превозни средства. Инструментът работи най-добре с ниско-полигонални модели и предлага интуитивен начин за манипулиране на полигони, ръбове и върхове. Основната му сила е в създаването на прецизни геометрични форми чрез изтегляне, добавяне и модифициране на полигони.
Как да използвате ZModeler
Отворете базов обект (например куб) и премахнете всички събдивижъни от меню Geometry
Активирайте ZModeler чрез:
- Натиснете
B
за отваряне на панела с четките - Изберете
Z
и след товаZModeler
- Натиснете
Основни операции:
- Кликнете върху полигон за активиране на QMesh инструмента, който позволява изтегляне на полигони
- Натиснете
Space
за достъп до допълнителни инструменти и модификатори - Изберете различни елементи (полигони, ръбове, върхове) за достъп до специфични функции
Полезни техники:
- Използвайте Bridge (To Holes) за създаване на мостове между дупки
- Добавете Edge Loop с Insert за увеличаване на резолюцията в определени зони
- Приложете Bevel ефект върху ръбове за по-реалистичен вид
Ключови инструменти и команди
B
→Z
→ZModeler
- Активиране на ZModeler четкатаSpace
- Отваряне на контекстното меню с инструментиP
- Превключване между перспективен и ортографски изгледCtrl + Z
- Отмяна на последното действиеQMesh
- Изтегляне на полигони за създаване на нови форми- Модификатор Polygroup All - Ограничава действието само до избраната полигрупа
- Модификатор Single Poly - Работи само с един полигон
Delete
- Премахване на полигониBridge
- Създаване на връзка между две дупкиInsert
- Добавяне на нови Edge Loop линииBevel
- Скосяване на ръбове с различни модификатори (Edge Loop Partial, Poly Loop)
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук