Безплатно! Онлайн събитие: Научи тънкостите на добрия промпт за изображения Регистрация тук.
Файлове към урока
Към този урок няма файлове за сваляне
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
Купи курс или абонамент и вземи ваучер за втори безплатно
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основни функции на Gizmo в ZBrush
В този урок започваме серия от три части, посветена на инструмента Gizmo в ZBrush. Gizmo е мощен инструмент за манипулация и трансформация на 3D обекти, който ви позволява да контролирате позицията, ориентацията и деформацията на вашите модели. Чрез Gizmo можете да създавате и модифицирате различни примитиви, да регулирате тяхната резолюция и да прилагате разнообразни деформации.
Основни функционалности на Gizmo
- Активиране на Gizmo става чрез натискане на един от трите бутона или клавиша
W - Възстановяване на стандартната позиция на модела с
Reset Mesh Orientation - Връщане на обекта в центъра на работното поле с
Mesh to Axis - Използване на
Sticky Modeза фиксиране на Gizmo на оригиналната му позиция - Заключване на инструмента чрез иконата с катинарче, което позволява движение на Gizmo без да се мести обектът
Работа с примитиви и деформации
- Достъп до множество деформъри и примитиви чрез иконата със зъбното колело
- Модифициране на вътрешния радиус на примитивите чрез белия конус
- Регулиране на резолюцията с червения и зеления конус
- Възможност за рестартиране на инструмента и започване отново
- Лесна смяна между различни примитиви с запазване на опциите за настройка
- Контрол над извиването, мащабирането и други параметри на примитивите
Полезни клавишни комбинации
W- активиране на GizmoP- включване/изключване на перспективатаShift + F- показване на полигоналната мрежаCtrl + Z- връщане назад/деактивиране на Sticky Mode
Дискусия към урока
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук