Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Какво е Dynamesh?
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Какво представлява Dynamesh и защо е толкова полезен
Dynamesh е мощен инструмент в ZBrush, който позволява преизчисляване на топологията на 3D модела при нужда. За разлика от Sculptris Pro, Dynamesh не актуализира топологията динамично, а само когато потребителят избере. Това дава възможност за създаване на драстични промени и креативни ефекти, като същевременно поддържа чиста топология на модела чрез периодично преизчисляване.
Как да използвате Dynamesh стъпка по стъпка
- Активирайте Dynamesh от менюто Geometry > Dynamesh
- Задайте подходяща резолюция (препоръчително е да започнете с по-ниска стойност)
- Използвайте инструменти като
SnakeHook
(бърз достъп:S
+H
) за деформиране на модела - Когато забележите артефакти или разтегнати полигони, преизчислете топологията с комбинацията
Ctrl
+ клик и придърпване извън модела - Продължете да моделирате и периодично актуализирайте топологията с
Ctrl
+ клик и придърпване - За комбиниране на модели, използвайте Subtool > Append, за да добавите нов обект
- Преместете новия обект в желаната позиция
- Използвайте Merge > Merge Down, за да комбинирате обектите
- Активирайте Dynamesh и преизчислете топологията с
Ctrl
+ клик и придърпване
Полезни команди и функции
Geometry > Dynamesh
- активира режима DynameshCtrl
+ клик и придърпване извън модела - преизчислява топологиятаS
+H
- бърз достъп до четката SnakeHookSubtool > Append
- добавя нов обект към сценатаMerge > Merge Down
- комбинира избрания обект с обекта под него- Настройка на резолюцията - определя детайлността на модела (по-ниската резолюция осигурява по-бърза работа)
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук