Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основни функции на Gizmo в ZBrush
В този урок започваме серия от три части, посветена на инструмента Gizmo в ZBrush. Gizmo е мощен инструмент за манипулация и трансформация на 3D обекти, който ви позволява да контролирате позицията, ориентацията и деформацията на вашите модели. Чрез Gizmo можете да създавате и модифицирате различни примитиви, да регулирате тяхната резолюция и да прилагате разнообразни деформации.
Основни функционалности на Gizmo
- Активиране на Gizmo става чрез натискане на един от трите бутона или клавиша
W
- Възстановяване на стандартната позиция на модела с
Reset Mesh Orientation
- Връщане на обекта в центъра на работното поле с
Mesh to Axis
- Използване на
Sticky Mode
за фиксиране на Gizmo на оригиналната му позиция - Заключване на инструмента чрез иконата с катинарче, което позволява движение на Gizmo без да се мести обектът
Работа с примитиви и деформации
- Достъп до множество деформъри и примитиви чрез иконата със зъбното колело
- Модифициране на вътрешния радиус на примитивите чрез белия конус
- Регулиране на резолюцията с червения и зеления конус
- Възможност за рестартиране на инструмента и започване отново
- Лесна смяна между различни примитиви с запазване на опциите за настройка
- Контрол над извиването, мащабирането и други параметри на примитивите
Полезни клавишни комбинации
W
- активиране на GizmoP
- включване/изключване на перспективатаShift + F
- показване на полигоналната мрежаCtrl + Z
- връщане назад/деактивиране на Sticky Mode
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук