Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно ChatGPT предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Запознаване със Subtool Master
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Най-важното от урока
SubTool Master е бърз начин да огледалявате части, да прилагате цвят/материал на много SubTools едновременно и да подреждате проекта си без излишни кликове. Най-практичното: с Mirror правите огледално копие по избрана ос и избирате дали да е към същия или към нов SubTool. С Fill пък слагате цвят и/или материал на всички видими SubTools наведнъж. Плъгинът добавя и полезни масови операции като изтриване на неактивни SubTools и превключване към най-висока резолюция.
Повтори показаното стъпка по стъпка
- Маркирайте поредната част от механичния крак, която трябва да бъде огледална.
- Отворете
Zplugin > SubTool Master > Mirror. - Изберете дали огледалното копие да стане част от текущия
SubToolили да се създаде като нов, независимSubTool. - Изберете ос на огледаляване (например
X), след това натиснетеOK. Веднага ще се появи огледалният резултат. - Повторете стъпките за останалите части, докато получите пълния огледален крак.
- За масово оцветяване/материал:
- Изберете желан цвят (и материал при нужда).
- Отворете
Zplugin > SubTool Master > Fill. - Посочете дали да приложите само цвят, само материал или и двете, и потвърдете с
OK. ZBrush ще обхване всички видимиSubToolsи ще приложи избора автоматично.
Ключови команди и функции от урока
Zplugin > SubTool Master > Mirror— Създава огледално копие поX/Y/Z, като можете да изберете копието да е към същияSubToolили като новSubTool.Zplugin > SubTool Master > Fill— Прилага избрания цвят и/или материал към всички видимиSubToolsнаведнъж.Color > FillObject— Ръчно запълване с цвят/материал само на текущияSubTool(полезно за единични промени).Zplugin > SubTool Master > Delete Inactive— Изтрива всички неактивниSubToolsза по-чист и подреден проект.Zplugin > SubTool Master > All High— Превключва всичкиSubToolsкъм най-високото им ниво на подразделение (резолюция).
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук