Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Какво представлява FiberMesh?
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Какво представлява FiberMesh в ZBrush
FiberMesh е мощна система в ZBrush за създаване на окосмяване, която работи на базата на маски. Тя позволява бързо и лесно генериране на коса, брада, козина и други видове окосмяване върху 3D модели. След създаване на маска върху желаната област, FiberMesh автоматично генерира влакна, които могат да бъдат детайлно настроени чрез множество параметри.
Как да използвате FiberMesh стъпка по стъпка
- Отворете 3D модел (например DemoHead)
- Използвайте четките за маски, за да нарисувате маска върху областта, където искате да добавите окосмяване (например брада)
- Отворете FiberMesh панела и натиснете бутона Preview, за да видите предварителен изглед на генерираните влакна
- Настройте параметрите според нуждите си:
- Променете броя на влакната
- Регулирайте дължината на влакната
- Настройте покритието
- Променете мащаба на корените и връхчетата
- Добавете извивки за накъдряне
- Експериментирайте с гравитацията
- Добавете различни цветове за корените и връхчетата
- Когато сте доволни от резултата, натиснете Accept
- Проверете SubTool менюто - ще видите нов SubTool, специално създаден за файбърите
Допълнително оформяне с Groom четки
След създаването на FiberMesh, можете да използвате специалните Groom четки за допълнително оформяне:
- Натиснете клавиша
G
, за да отворите панела с Groom четки - Използвайте различни Groom четки за оформяне на окосмяването
- Регулирайте
Z-Intensity
за по-мек или по-силен ефект (по-ниска стойност = по-мек ефект) - Използвайте
Smooth
четките за заглаждане на определени области - Приложете
Clip
четките за отрязване на части от влакната
Комбинирайки FiberMesh с Groom четките, можете бързо и лесно да създадете уникален и реалистичен вид на окосмяването за вашите 3D персонажи.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук