- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Бързо проектиране с VDM четки
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Мощта на VDM четките за бързо 3D проектиране
Vector Displacement Map (VDM) четките са изключително ефективен инструмент за бързо проектиране в ZBrush. За разлика от обикновените алфа карти, които работят само с 2D информация, VDM четките оперират с 3D данни, позволявайки добавянето на сложни фрагменти без загуба на детайли върху модела. Това драстично ускорява процеса на създаване на базови форми и детайли като очи, уши и уста.
Как да използвате VDM четки стъпка по стъпка
Подгответе модела си с достатъчно резолюция чрез Subdivision (препоръчително) или активирайте Sculptris Pro
Натиснете
B
за достъп до четките и намерете категорията Chisel OrganicИзберете конкретна VDM четка според нуждите си (например Animal Eye, уши или уста)
При нужда изключете симетрията за по-естествен резултат
Приложете четката върху модела с кликване, за да добавите желания 3D елемент
Продължете да добавяте различни елементи, за да създадете базовата форма на вашето същество
Полезни VDM четки и команди
B
- Отваря менюто с четкиChisel Organic
- Категория с органични VDM четкиAnimal Eye
- VDM четка за бързо добавяне на очиSymmetry
- Функция, която може да се изключи за по-естествени резултати
Следваща стъпка
След като усвоите използването на стандартните VDM четки, можете да преминете към създаването на ваши собствени VDM четки, което ще разширите възможностите ви за бързо проектиране в ZBrush.