Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Опознаване на опцията AdjustLast
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Мощта на AdjustLast в ZBrush
AdjustLast е функция в ZBrush, която ви позволява да модифицирате интензитета на последния направен щрих, без да го прилагате отново. Това значително разширява вашите креативни възможности, тъй като можете да експериментирате с различни стойности и да видите как се променя крайният резултат от вашия щрих в реално време.
Как да използвате AdjustLast стъпка по стъпка
- Отворете произволен проект в ZBrush
- Задайте няколко събдивизии с
Ctrl + D
- Използвайте стандартната четка, за да направите щрих върху модела
- Променете стойността на AdjustLast и наблюдавайте как се променя ефектът от последния щрих
Комбиниране на AdjustLast с History Recall
За още по-голям контрол можете да комбинирате AdjustLast с функцията History Recall, което ви позволява да манипулирате множество щрихи едновременно:
- Направете няколко произволни щриха върху модела
- Използвайте History, за да се върнете до момента, когато моделът е бил непроменен
- Натиснете
Ctrl
и кликнете върху този етап от историята - Върнете се обратно към най-скорошния стадий на модела
- Променете стойността на AdjustLast и наблюдавайте как всички щрихи се променят едновременно
Ключови команди в урока
Ctrl + D
- Добавяне на ниво на събдивизия към моделаAdjustLast
- Функция за промяна на интензитета на последния щрихHistory Recall
- Функция за връщане към предишни състояния на моделаCtrl + клик
върху етап от историята - Маркира този етап като отправна точка
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук