- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Работа с функцията Stager
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Функцията Stager - мощен инструмент за работа с позициониране
В ZBrush функцията Stager позволява да работите върху определен участък от проекта в абсолютна симетрия и да тествате резултата спрямо останалите елементи без постоянно преместване и мащабиране. Вместо да се налага да напасвате модела с Gizmo и да се връщате в историята, Stager ви позволява да запазите две различни състояния и да превключвате между тях с едно кликване.
Как да използвате Stager стъпка по стъпка
Активирайте първоначалната позиция и размер на вашия сабтул като Home Stage
Използвайте Gizmo, за да преместите и мащабирате модела в желаната нова позиция (например, за да го напаснете към друг модел)
Натиснете Target Stage, за да запазите новата позиция и размери
Използвайте Switch Stage, за да превключвате между двете запазени състояния и да оценявате как изглежда моделът в различните позиции
Докато сте в една от позициите, можете да правите промени по модела (например да маскирате и модифицирате определени части)
След всяка промяна, използвайте Switch Stage, за да видите как изглежда актуализираният модел в другата позиция
Ключови команди в Stager
Home Stage
- Запазва първоначалната позиция и размер на сабтула
Target Stage
- Запазва новата позиция и размери на сабтула
Switch Stage
- Превключва между запазените състояния, позволявайки бързо сравнение