Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Създаване на персонализирани Curve четки
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти при създаването на персонализирани Curve четки
В ZBrush, Curve четките са мощен инструмент, който ви позволява да създавате повтарящи се елементи по крива. За да създадете функционална Curve четка, трябва първо да създадете IMM (Insert Multi Mesh) и да дефинирате три полигрупи - за начало, край и средна част, която ще се копира по кривата. Правилното задаване на полигрупи е критично за коректната работа на четката.
Стъпка по стъпка процес за създаване на Curve четка
- Започнете с Dynamesh сфера и я заменете с Cylinder3D чрез Gizmo
- Увеличете резолюцията на цилиндъра и го завъртете на 90 градуса (задръжте Shift и завъртете белия пръстен)
Създайте три полигрупи:
- Задръжте
Ctrl
и начертайте маска - Натиснете
Ctrl + W
за създаване на нова полигрупа - Повторете процеса за всичките три полигрупи
- Задръжте
Модифицирайте всяка полигрупа поотделно:
- Селектирайте полигрупа с
Ctrl + Shift + клик
върху нея - Поставете маска с
Ctrl + клик
извън модела - Обърнете маската с
Ctrl + клик
извън модела, ако е необходимо - Използвайте Gizmo за деформация (центрирайте с
Alt + клик
върху пинчето)
- Селектирайте полигрупа с
Трансформирайте модела в IMM четка:
- Натиснете
B
, след това Create Insert Mesh > New - Активирайте Curve Mode от меню Stroke > Curve
- За да зашиете обектите, отидете в Brush > Modifiers > Weld Points
- Натиснете
Полезни команди и настройки
Ctrl + W
- Създаване на нова полигрупаCtrl + Shift + клик
- Селекция на полигрупаCtrl + клик
(извън модела) - Поставяне/обръщане на маскаAlt + клик
(върху пинчето) - Центриране на Gizmo върху активната частB
- Отваряне на меню за четкиBrush > Modifiers > Weld Points
- Зашиване на обектите по криватаBrush > Modifiers > Curve Res
- Контролиране на резолюцията на кривата
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук