Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Създаване на персонализирани IMM четки
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основни принципи за създаване на персонализирани IMM четки
В ZBrush, създаването на персонализирани IMM (Insert Multi Mesh) четки е бърз и лесен процес, който значително разширява вашите възможности за моделиране. Ключът към ефективните IMM четки е използването на модели с ниска резолюция, за да не натоварват проекта ви. Тези четки ви позволяват бързо да добавяте предварително създадени елементи към вашите 3D модели.
Стъпка по стъпка: Създаване на проста IMM четка
- Започнете с прост куб като основа
- Изтрийте всички subdivision нива за по-лека работа
- Деактивирайте перспективата за по-прецизна работа
- Начертайте маска в горната част на куба
- Обърнете маската и използвайте Gizmo, за да промените формата за по-разчупен резултат
- Начертайте нова маска и отново с Gizmo променете долната част на куба
- Трансформирайте модела в IMM четка:
- Натиснете
B
за достъп до четките - Изберете
Create Insert Mesh
- Натиснете
New
- Натиснете
- Проверете панела с четки, където вече трябва да се вижда вашата нова персонализирана IMM четка
Приложение на персонализираните IMM четки
След създаването на вашата IMM четка, можете да я използвате по различни начини:
- Добавяйте я върху предварително изготвени модели от Lightbox
- Прилагайте я върху ваши собствени проекти
- Комбинирайте обекти чрез
Dynamesh
, за да ги "зашиете" в един модел - Разделяйте на отделни subtool-ове чрез
Group Split
на базата на polygroups
Полезни команди
B
- Отваря панела с четкиCreate Insert Mesh
- Създава нова IMM четка от текущия моделDynamesh
- Обединява различни обекти в един моделGroup Split
- Разделя модела на отделни subtool-ове според polygroups
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук