- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Какво представляват четките IMM
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Какво представляват IMM четките в ZBrush
IMM (Insert Multi Mesh) четките са мощен инструмент в ZBrush, който позволява бързо добавяне на готови 3D модели върху съществуващи обекти. Тази техника значително ускорява процеса на прототипиране и дизайн, като ви дава възможност да комбинирате различни елементи (като части от тяло, механични компоненти и др.) върху вашия основен модел.
Как да използвате IMM четките
Натиснете
B
, след коетоI
, за да отворите колекциите с IMM четкиИзберете желаната IMM четка (например от категориите IMM Parts, машинни части и др.)
Уверете се, че моделът ви няма събдивизии - използвайте
Delete Lower
ако е необходимоКликнете върху модела, където искате да добавите IMM елемента
Използвайте Gizmo, за да настроите позицията, размера и ориентацията на добавения елемент
Натиснете
Ctrl
и кликнете извън модела, за да излезете от режима на маскаЗа да обедините добавения елемент с основния модел, активирайте Dynamesh, задайте резолюция и натиснете бутона Dynamesh
Полезни функции при работа с IMM четки
Symmetry
- позволява едновременно добавяне на IMM елементи от двете страни на моделаRadial Symmetry
(активира се от Transform R) - добавя IMM елементи в множество точки около модела- Полигрупи - всеки добавен IMM елемент получава собствена полигрупа, което позволява лесна селекция и редакция
- Dynamesh - позволява "зашиване" на добавените елементи с основния модел
Важно е да запомните, че ZBrush предлага множество готови IMM четки, но можете също да сваляте допълнителни от интернет или да създавате свои собствени.