Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Какво представлява Live Boolean?
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Какво представлява Live Boolean в ZBrush?
Live Boolean е мощен инструмент в ZBrush, който позволява да комбинирате множество subtool-ове в едно, създавайки сложни 3D модели изключително бързо. Този инструмент работи чрез различни режими на взаимодействие между обектите - сдвояване, изваждане или пресичане, като показва резултата в реално време, без да променя оригиналната геометрия.
Как да използвате Live Boolean
- Активирайте Live Boolean бутона от интерфейса
- Добавете нов примитив от Subtool менюто
- Намалете размера на новия subtool с инструмента Move (W)
- Позиционирайте subtool-а така, че да преминава през основния обект
- Променете режима на boolean операцията според желания ефект:
- Първи режим: сдвоява всички обекти
- Втори режим: изважда обекта от основната форма
- Трети режим: запазва само пресечната част между обектите
Създаване на сложни модели с Boolean групи
- Използвайте
Ctrl
+ плъзгане на Gizmo стрелките за създаване на множество копия - Изчистете маската с
Ctrl
+ плъзгане извън модела - Центрирайте Gizmo с
Alt
+ клик върху пинчето - Групирайте boolean ефектите чрез стрелките в Subtool палитрата
- За създаване на реална геометрия използвайте
Make Boolean Mesh
от Boolean менюто - Проверете резултата в U Mesh секцията
- Визуализирайте полигоналната мрежа с
Shift+F
Полезни команди и функции
Live Boolean
- Активира предварителен изглед на boolean операциите
Shift+F
- Показва/скрива полигоналната мрежа
Ctrl
+ плъзгане на Gizmo - Създава копия на активния subtool
Alt
+ клик върху пинчето - Центрира Gizmo спрямо активния subtool
Make Boolean Mesh
- Превръща boolean предварителния изглед в реална геометрия
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук