- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основни компоненти на Tool секцията в ZBrush
Tool секцията е една от най-важните в ZBrush, която съдържа множество функционалности за работа с 3D модели. За успешно моделиране е достатъчно да се запознаете с няколко ключови подсекции: Subtool, Geometry, Layers, Masking, Polygroups и Polypaint. Тези инструменти ви дават необходимата свобода за създаване на детайлни 3D модели без ограничения.
Ключови подсекции в Tool панела
Subtool - тук се съхраняват вашите 3D модели, които можете да организирате по имена, папки и последователност. Позволява копиране и изтриване на елементи.
Geometry - контролира резолюцията на модела, като предлага различни нива на детайлност. По-високата резолюция позволява добавяне на по-фини детайли към модела.
Layers - мощен инструмент, който позволява запазване на всяка деформация на отделен слой. Дава възможност за контрол на видимостта на различните промени и преливане на ефектите.
Masking - разширява функционалността на маските в ZBrush, позволявайки автоматично създаване на маски според различни критерии:
Mask by Cavity
- маскиране според вдлъбнатинитеMask by Smoothness
- маскиране според кривинитеMask by Occlusion
- маскиране според сенкитеMask by Polypaint
- маскиране според цвета
Polypaint - режим за оцветяване на модела, който позволява добавяне на цветове и материали към повърхността.
Полезни команди в Tool секцията
P
- активира режима за оцветяване (Paint)Fill Object
- запълва модела със стандартен цвятMask by Cavity
- създава маска според вдлъбнатините на моделаMask by Polypaint
- създава маска на базата на оцветените части