Въведение в Dynamics симулации - 2
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на Dynamics симулациите в ZBrush
В тази част на урока се разглеждат разширените възможности на Dynamics симулациите в ZBrush. Най-важното е, че можете да комбинирате Dynamics с Dynamics Subdivisions за по-детайлни симулации, да използвате специализираните Cloth четки за прецизен контрол и да работите с Transpose Cloth инструмента за реалистични деформации при взаимодействие между обекти.
Разширяване на Dynamics функционалността
Комбинирането на Dynamics с Dynamics Subdivisions предлага значително разширени възможности:
- Отворете Geometry > Dynamics Subdiv и активирайте режима
- Можете да добавите по-висока резолюция в предварителен изглед
- Активирайте Micropoly, за да замените повърхността на 3D модела с друг 3D модел
- Имате възможност да променяте 3D модела, с който се заменя повърхността на вашия subtool
- Тествайте различни типове симулации преди да приложите реални subdivisions
Специализирани инструменти за Dynamics
За по-прецизен контрол върху симулациите можете да използвате:
Cloth четки - достъпни от менюто с четки (натиснете C)
Z-Intensity- контролира силата на ефекта (по-ниска стойност = по-мек ефект)- Четките се съобразяват с настройките в Dynamics панела
- Важно: Първо активирайте Dynamics панела, преди да използвате Cloth четките
Transpose Cloth - специален инструмент за работа с Dynamics
- Достъпен от панела с четки (натиснете T)
- За разлика от стандартния Gizmo, позволява деформации съобразени с Dynamics
- Позволява активният subtool да взаимодейства правилно с останалите обекти
Забележка: Ако използвате стандартния Gizmo/Transpose без да превключите на Transpose Cloth, няма да получите правилни деформации при взаимодействие между обектите.