- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Представяне на курса
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Въведение в света на ZBrush: Революционен инструмент за 3D моделиране
ZBrush е програма, която коренно промени света на 3D моделирането, превръщайки се в индустриален стандарт за създаване на персонажи и модели в развлекателната индустрия и 3D принтинга. С този софтуер можете да създавате всичко - от миниатюри за настолни игри като Dungeons and Dragons до внушителни персонажи като Хищника, Годзила и дори дигитални двойници на реални хора.
Какво ще научите в този курс
В този курс, воден от Любомир Спиров, ще преминете през: - Навигацията на ZBrush и как да я персонализирате за максимално удобство - Основните инструменти за скулптиране и моделиране - Различни техники, които ще улеснят вашата работа - Практически проект - създаване на стилизиран герой от начало до край
Важна информация за курса
- Курсът е подходящ както за абсолютни начинаещи, така и за хора с опит в други 3D програми
- Препоръчително е да разполагате с графичен таблет, за да се възползвате от функцията за разпознаване на чувствителност, която прави процеса на скулптиране по-естествен
Сваляне на ZBrush
Може да свалите пробна версия (trial) от официалния сайт:
Инструкция за гледане на уроците:
- Изгледайте видеоурока.
- Повторете показаното в урока.
- Решете тестовете към урока (това отключва следващия урок).
- Задайте въпрос, ако имате такъв.
- Преминете към следващият урок.