- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови функции на Gizmo деформърите
В този урок се разглеждат мощните деформъри в Gizmo инструмента на ZBrush, които позволяват прецизно манипулиране на 3D модели. Основният фокус е върху Extender и Slice деформърите, които създават нови полигрупи с Crease ефекти, както и върху различните опции за ремеширане (Dynamesh, Union, ZRemesh), които преизчисляват топологията на моделите.
Работа с Extender и Slice деформъри
Extender деформър: 1. Отворете Extender деформъра в Gizmo 2. Използвайте цветните конуси за разтягане на модела по различните оси 3. Контролирайте симетрията чрез намаляване на стойността на съответния конус до 0 4. Регулирайте Crease ефекта с жълтия конус 5. Добавете резолюция на новата полигрупа чрез белия конус за съответната ос 6. Създайте Inflate ефект с белия централен конус
Slice деформър: 1. Отворете Slice деформъра 2. Използвайте синята точка в центъра на модела за позициониране на разреза 3. Разширете разреза с оранжевия конус за създаване на нова полигрупа 4. Премахнете Crease ефекта с жълтия конус 5. Контролирайте симетрията чрез цветните конуси 6. Добавете Inflate ефект на новата полигрупа с белия конус
Полезни команди и функции в Gizmo
Extender
- Разтяга 3D модела по избрана ос и създава нови полигрупи с Crease ефектSlice
- Създава разрези в модела с възможност за контрол на позицията и ширинатаDynamesh
- Преизчислява топологията на модела според Dynamesh алгоритмитеRemesh by Union
- Зашива два модела с допирни точки и създава нова обща топологияBevel
- Създава скосяване по ръбовете с контрол на резолюцията и Crease ефектаCrease effect
- Контролира се чрез жълтия конус, създава остри ръбовеInflate effect
- Контролира се чрез белия конус, издува избраната полигрупа