Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
AutoCAD Формула 3D
1. Основни принципи при 3D моделирането
- 1. Работа с работно пространство за 3D
- 2. Специфични елементи на интерфейса за 3D
- 3. Произволни погледи и стилове за визуализиране
- 4. Работа със солиди - паралелепипед, конус и цилиндър
- 5. Работа със солиди - сфера, пирамида, призма и пръстен
- 6. Модифициране на геометрия в 3D
- 7. 3D Прилепвания (3D Object Snap)
- 8. Координатни системи част 1
- 9. Координатни системи част 2
- 10. Координатни системи част 3
- 11. Как да "вдигнем" в 3D един етаж от къща
2. Създаване на сложни солиди
- 1. Бързо "качване" в 3D чрез PressPull
- 2. Обединяване, изваждане и пресичане на солиди
- 3. Разпадане на солиди. Особености при explode в 3D
- 4. "Екструдиране" на 2D фигури към 3D обекти
- 5. Създаване на сложни обекти чрез LOFT
- 6. Използване на подопциите при LOFT
- 7. Описване на фигура около ос чрез REVOLVE
- 8. Фигура на база сечение и ос чрез SWEEP
- 9. Работа с региони и граници
- 10. Упражнение първо за работа със солиди
- 11. Упражнение второ за работа със солиди
- 12. Упражнение 3 пример с английски двор
3. Модифициране на солиди
- 1. Методи за избиране на подобекти
- 2. Екструдиране и скосяване на лица
- 3. Местене, копиране, завъртане и изтриване на лица
- 4. Модифициране на ръбове
- 5. Работа с инструмента Gizmo
- 6. Подравняване в 3D пространството
- 7. Скосяване и заобляне на ръбове
- 8. Как да модифицираме солиди след обединяване чрез Solid History
- 9. Модифициране на стар чертеж
- 10. Практически пример с етаж от къща
- 11. Четири упражнения със солиди
4. Автоматични 2D планове и разрези от 3D Модел
- 1. Създаване на 2D поглед чрез SolView
- 2. Подобряване на външния вид на плановете
- 3. Създаване на 2D разрез от 3D модел
- 4. Актуализиране на чертежите при промяна на модела
- 5. Създаване на 2D/3D профил от 3D солид
- 6. Разрязване и създаване на разрез в моделното пространство
- 7. Помощни разрези по време на работа
- 8. Един по-модерен начин за създаване на планове и разрези
- 9. Стилове за документация - планове и разрези "по калъп"
- 10. Упражнение с пример
5. Моделиране с 3D мешове
- 1. Моделиране с 3D мешове
- 2. Първични меш обекти и гъстота на мрежата
- 3. Модифициране чрез лица, ръбове и възлови точки
- 4. Сгъстяване на мрежата чрез Refine Mesh
- 5. Добавяне и премахване на ръбове
- 6. Обработване на мрежата чрез разрязване и обединяване на лица
- 7. Екструдиране на лица на мешове
- 8. Създаване на мешове чрез RuleSurf
- 9. Създаване на мешове чрез TabSurf
- 10. Създаване на мешове чрез RevSurf
- 11. Сваляне на готови блокове и обекти от Интернет
- 12. Импортиране на обекти от 3D Studio Max
6. Моделиране с 3D повърхности
- 1. Моделиране с 3D повърхности
- 2. NURB повърхности и асоциативност
- 3. Шест команди за създаване на различни повърхности
- 4. Автоматично "продължаване" на повърхности
- 5. Запълване на "дупки" в повърхности
- 6. Специфични моменти при 3D офсет на повърхности
- 7. Работа с командите Fillet, Trim и Extend при повърхности
- 8. Модифициране на NURB повърхности
- 9. Пример със създаване на часовник
- 10. Zebra анализ за повърхности
- 11. Създаване на 3D терен на базата на хоризонтали
7. Комбиниране на различни команди в практически пример
- 1. Интродукция и моделиране на стълби
- 2. Създаване на основи на сградата
- 3. Създаване на прозорци в 3D
- 4. Монтаж на прозорци в модела
- 5. Създаване на територията около сградата
- 6. Моделиране на ограда около къщата
- 7. Подготовка на 2-ри етаж. Създаване на покрив.
- 8. Как да направим парапет на балкон
- 9. Завършване на модела на 2-ри етаж
- 10. Как да моделираме покрив
- 11. Готов модел на 3D сграда
- 12. Асемблиране на модел (работа при тежки файлове и в екип)
8. Създаване на визуализации с AutoCAD
- 1. Основни принципи при визуализациите
- 2. Работа с погледи и камери
- 3. Библиотека с материали. Задаване на материали
- 4. Прилагане на материали към отделни лица
- 5. Настройка на мащаб и завъртане на материали
- 6. Редактор на материали. Създаване на собствени материали
- 7. Основни принципи при създаването на осветление
- 8. Използване на изкуствено осветление
- 9. Осветление и визуализация на интериорен пример
- 10. Създаване на файл с визуализация
- 11. Създаване на анимации с AutoCAD
- 12. Примери с визуализации създадени с AutoCAD
Въведение към онлайн обучението в Аула
Стъпки преди да започнете обучението
1. Ако изпитвате някакви технически трудности, използвайте безплатния броузър Chrome
2. Направете следните настройки, за да получавате важни имейли от нас. Вижте настройките тук.
Дискусия към урока
Въпроси
Отговори