Процеса на рендериране

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео

Тест за преминаване към следващия урок

 
Рендерирането ?
е процес на прилагането на материалите в 3Ds Max
не е свързано с избора на render engine
е процес, който не е свързан с изчисления а само с жизуализиране на изображението
е математически процес за получаване на 2D изображение

Въпроси и отговори

  • Защо не мога да отворя файловете за сваляне? 

    Михаела:

    Защото използвам по-стара версия на Max ли?

    Краси Кръстев:

    Здравей, вероятността да е заради версия е голяма файловете са записани на версия 2014 ( самия курс се провежда на 2014 ) твоята версия коя  е ?

    Михаела:

    Версията, която използвам е 2011. Може ли да направя нещо по-въпроса или просто трябва да си инсталирам нова версия? :)

    Нина Георгиева:

    Имам следният въпрос. Разбрах, че при пускане на рендер, може да се използват ресурсите на няколко компютъра. Как мога да го направя?

    Боян Бонев:

    Привет! Можеш да потърсиш в YouTUBE уроци от този тип: https://www.youtube.com/watch?v=kuP12CMB__k Или като този: https://www.youtube.com/watch?v=ZyOKBXq7LEI Потърси уроци за Network rendering или Backburner. Предполагам, че знаеш английски, така че ще може да ги разбереш.

  • Какво е...

    Диана:

    Здравейте! Опитвам се да си обясня какво точно ще рече "Render Bucket" Може ли да дадете определение?

    Ивайло Искренов:

    Здравей Диана,
    Render Bucket е това графично изображение на работната част на всеки процесор по време на рендера означено с (1) в прикаченото изображение. Всеки логически процесор на компютъра ти работи по определена част от изображението и тази част е обозначена с един "работен" квадрат. Когато изчисленията в тази област приключат, render bucket-a се премества и започват изчисления в друга (най-често) съседна област. Някой рендер-енджини позволяват промени и настройки на бъкетите - големина; посока на движение; динамично разделяне и др., но не всеки тип рендериране е с видими render bucket-и, има и други типове. Например при прогресивното рендерирне не се виждат бъкети, защото цялото изображение се опреснява на pass-ове през определено време и при определени условия.

  • Какви са тези MI файлове които не се експортвали при интерактивното рендериране?

    Betty:

    Какви са тези MI файлове които не се експортвали при интерактивното рендериране?

    Ивайло Искренов:

    Тук може да намериш повече информация за този тип .mi файлове.