Създаване на стандартни примитиви (standard primitives)

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео

Тест за преминаване към следващия урок

 
Кой от изброените обекти е от типа standard primitives ?
hedra
spline
teapot
spindle

Въпроси и отговори

  • Как

    Слава:

    Здравейте, възможно ли е да "запълним" моделът, така че когато използваме командата Boolean за изрязване, да не се виждат само изрязаните повърхнини на модела, а и да бъдат запълнени?

    Ивайло Искренов:

    Здравей, 

    всички примитиви и всички останали 3D обекти в 3ds Max са кухи, не са плътни. Когато използваме булева операция за премахване на част от обекта с друг обект, по подразбиране в отрязаната част остава стената на обекта с който изрязваме. Така обектите винаги са кухи и винаги изглеждат плътни ... освен ако не премахнем някоя част за да се убедим в това :)
    Ако при теб се получава нещо различно, използвай Proboolean и разгледай опциите и съответно ако имаш други въпроси пиши пак. Не е лошо да прикачиш и изображение, когато се случи нещо странно, за да може да се опитаме да дадем по-точно и целенасочено решение.
  • Как да променя цвета, не се отчита промяната в Assign Random?

    Dilyana Yaneva:

    Здравейте, при мен всеки обект се изчертава с един и същи цвят. Променям настройката, задавам Assign Random Colors и отново цвета е стария. Как да го променя?

    Ивайло Искренов:

    Здравей,
    виж тази тема, може да ти помогне.

    Dilyana Yaneva:

    Благодаря, получи се!

  • Как да виждам сегментите на примитивите?

    Еси:

    Здравейте, имам въпрос относно сегментите на примитивите, когато ги създам той излиза без, увеличавам ги, но няма визуална промяна. Как да ги видя.

    Георги :

    Бутон F4 от клавиатурата прави сегментите видими на примитива, а бутон F3 прави сегментите във вид на каркасен изглед (решетка). Също в горната част на вюпорта има и други опции които могат да се разгледат.

    Еси:

    Много благодаря! :)

    Никола Петров:

    При селектиран обект има възможност да се увеличава(намалява) броят на сегментите: Лек ден и успехи!

  • Как да направя необходимият ми растер върху editable mesh?

    модул97:

    Здарвейте, искам да направя растер като този от снимката и с негативна фуга да покажа фугите. Как най-лесно да направя точния растер, който ми трябва?

    Ивайло Искренов:

    Здравей, ако разбирам правилно въпроса и искаш да направиш фуга по фасадата на сградата, така че да изглежда от различни панели или плочки, може първо да направиш геометрията Editable Poly, след тов ада селектираш хоризонталните ръбове от един лууп и да им дадеш connect. След това да преместиш новият ръб на място където искаш да е фуфата и да extrude-неш същият ръб в отрицателно направление и да избереш ширината на фугата от опциите на екструда.

    модул97:

    Да, благодаря. Това искам да направя.

    модул97:

    Когато избера connect между две линии ми излизат хоризонтални фуги, а аз искам вертикални.Как да направя това?

    Ивайло Искренов:

    При птрвоначалното селектиране на ръбовете, преди connect тогава трябва да селектираш хоризонтални ръбове, след свързването на които да получиш вертикална линия, която да екструднеш.