Трансформиране на стандартни светлини в светлини за Mental ray

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео

Тест за преминаване към следващия урок

 
Трансформиране на стандартни светлини в светлини за Mental ray ?
е невъзможно
е възможно само с допълнителен специализиран софтуер
е възможно с вграден скрипт в МАХ
е възможно само за светлини тип Omni

Въпроси и отговори

  • Версията ми на в рей 3.20.02 не поддържа физическа в рей камера.Как да я сваля.Скрипт или нещо друго.Благодаря

    Добрин:

    Версията ми на в рей 3.20.02 не поддържа физическа в рей камера.Как да я сваля.Скрипт или нещо друго.Благодаря

    ЖАНЕТА:

    VRayPhysicalCamera не е налична в 3ds Max 2016 г., като отделна камера. Tя изглеждатa като слята с новата физическа камера на 3ds Max 2016. Можете да създадете свой собствен скрипт: Open MAXScript Menu -> New Script ->като въведете следната команда vrayCreateVRayPhysicalCamera () Запазете го! Влачете и пускайте *, MS. файла във вю порта всеки път, когато имате нужда да използвате VRayPhysicalCamera. Новата камера, ще се създаде в центъра на прозореца. Може би, ще трябва да отмаркирате и маркирате отново target option on Camera rollout, за да направите така, че камерата да се движи свободно.

    Георги :

    Аз използвам безплатен скрипт "Vray Camera Manager" от scriptspot. Накратко скрипта ти показва колко камери има в сцената и с какви настройки, като ISO,F num, Баланс на бялото и др. За да промениш някоя настройка, не е нужно да търсиш камерата и да я селктираш, а може да промениш необходимото направо в таблицата. Като цъкнеш с десен бутон върху някой от редовете излизат още опции като копиране на настройки от една камера към друга, конвертиране. Този скрипт го използвам за версия 2014, но мисля че скриптовете не са обвързани с версии на програмата. Ако ти хареса пробвай, свободно от тук