“Shell and Wave”

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео

Тест за преминаване към следващия урок

 
Модификаторът “Shell” :
„добавя“ стена на обекта
изтрива стена на обекта
прави обекта на вълни
заобля обекта

Въпроси и отговори

  • Защо когато конвертирам бокс и изрежа отвор чрез инструмента slice plane и след това приложа могификатора shel по краищата на изрязаната част се получава изкривяване?

    васил:

    Здравейте, защо когато конвертирам бокс и изрежа отвор чрез инструмента slice plane и след това приложа могификатора shel по краищата на изрязаната част се получава изкривяване

    васил:

    на позиция 2 просто придърпах точките ето от тук се вижда по добре

    васил:

    когато приложа shel,но без да прилагам slice plane и да режа отвори това изкривяване го няма по четирете ъгъла

    Георги :

    Защо се получава така, и аз не знам. Може би някаква особеност на модификатора. Не мога да ти кажа. И на мен ми е интересно защо??? Мога да ти кажа как се отстранява този проблем, бързо и лесно. В най - долната част в настройките на модификатора има една отметка "Straighten Corners " слагаш я и готово.

    васил:

    Много благодаря Георги оправи се найстина но не мога да разбера защо се получава така когато не го разрязвам обекта всичко е нормално и без тази отметка

    васил:

    Аз писах и на друго място ,но да питам дали можеш да помогнеш как се инсталират скриптовете в макса стъпките или начина на инсталация

    Георги :

    От там от където ги сваляш би трябвало да е указано къде да се поставят файловете. Примерно Parametric Cabinet ( скрипт за шкафчета) се разархивира в C: \ Program Files \ Autodesk \ 3ds Max хххх.\ Scripts \ Startup) и след старта на програмата се добавя най отдолу в Geometry. Ето и Видео как се работи. Ако не ти хареса изтриваш файла и готово. Ако файла който свалиш е с разширение .MS ,обикновено се поставя в директорията на програмата в папка "scripts" освен ако не е указано друго. Тези скриптове се изпълняват направо от MAXScript >Run Script Ако файла който си свалил е с разширение . MCR обикновено се поставят в папка "MacroScripts" освен ако не е указано друго. За тях трябва да си направиш "бутон" за да можеш да ги използваш. Примерно New Measure Distance Tool - скрипт за измерване на разстояния. На страницата има инструкция за инсталация: 1 Фалйът който го свалим го поставяме в папка "MacroScripts" - C:\Program Files\Autodesk\3ds Max хххх \MacroScripts 2 Стартираме програмата и отиваме в Costumize > Costumize User Interface > Toolbars. 3 В Category търсим Daz tools 4От бутона "New" си създаваме нов бутон с произволно име, без значение, примерно Measure 5 Цъкаме на ОК и го създаваме и после хващаме и дърпаме скрипта върху бутона и сме готови До колкото ми е известно за скриптовете няма ограничение във версиите на 3ds max. За плъгините обаче не е така. Всеки плъгин си е за версията на програмата. Файловете на плъгините се инсталират в папка "plugins" освен ако не са .EXE за инсталиране.

    Георги :

    Ето и едно видео как се инсталира VRay Camera Manager http://aula.bg/u/Mzc1NjgxNzE1NA

    васил:

    мерси многоГеорги ,аз искам да си намеря мултискатор изпоззваше се за растителност но не зная от къде

    Георги :

    Forest Pack също е хубав

  • Какво прави отметката Fractal при модификатора Noise?

    Betty:

    За какво служи отметката Fractal при модификатора Noise?

    Ивайло Искренов:

    Здравей, параметъра Fractal добавя дпълнителни дребни цветни петна в Nois-a с което го прави с по "начупена" граница. Докато при нормалният ноиз, прехода в цветовете е сравнително плавен. Двата примерни нойза в прикаченеото изображение са еднакви по параметри, но десният е с Fractal ->