Специфични точки за „захващане“ на обекти при завъртане и скалиране (angle snap points)

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео

Тест за преминаване към следващия урок

 
Може ли стъпката на завъртане на обектите да бъде 7° ?
да
не
не – може само кратни на 5°
да, ако е активен и бутона Snaps Toggle

Въпроси и отговори

  • Десислава :

    Важно е първите три бутона за оси X , Y и Z да не са селектирани, за да не е отказано предвижването на обекта при функцията Snap по тях. Няма вариант в който никой от петте бутона да не бъде селектиран. Избери например само четвъртият от ляво на дясно който е YZ , деактивирай останалите и ще позволиш функцията Snap за 3-те оси за да изпълниш заданието.

    Десислава :

    Защо не се отварят файловете към урока? С 3ds Max 2012 съм..

    Ивайло Искренов:

    Здравей,

    всички файлове, който са към уроците са съхранени за версия 2014, но към всеки първи урок, под списъка с уроците в ляво от съответният модул има архив за по-ниските версии.
    Vicka Dimov:

    F5 - отключва/заключва трансформация по оста Х F6 - отключва/заключва трансформация по оста Y F7 - отключва/заключва трансформация по оста Z F8 - отключва/заключва трансформация в равнината ХY

  • Може ли да моделирам и рендирам Solidworks файлове импортнати в Max?

    Daniel:

    Здравейте, възможно ли е да моделирам и рендирам Solidworks файлове импортнати в Max?

    Ивайло Искренов:

    Здравей, ако успяваш да импортнеш файла в Мах, след това няма проблеми да го модифицираш и рендерираш. Приложи един модификатор Editable Poly и вече ще е редактируема геометрия.

    Daniel:

    Много благодоря.