Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Loft
Основи на Loft модификатора в 3ds Max
Loft е мощен инструмент в 3ds Max, който позволява създаване на тримерни обекти чрез движение на профил (форма) по определена пътека. За разлика от Extrude и Sweep, Loft предлага допълнителни възможности за контрол на формата по дължината на пътеката, позволявайки плавен преход между различни профили.
Как да създадете Loft обект стъпка по стъпка
- Създайте първата форма (профил) - например кръг
- Създайте втора форма (опционално) - например звезда
- Създайте линия, която ще служи като пътека
- Използвайте
Shift
докато чертаете, за да направите права линия - Активирайте
Angle Snap
с десен бутон за прецизно завъртане
- Използвайте
- Позиционирайте всички елементи правилно
- Селектирайте първия профил (кръга)
- От Create Panel изберете Compound Objects > Loft
- Кликнете на Get Path и изберете линията
- За преход между форми:
- В Path Parameters задайте процент на дължината (например 50%)
- Използвайте Get Shape, за да изберете втората форма
Ключови функции и параметри
Quad Sides
- опция в Skin Parameters, която подобрява визуализацията на обектаPath Parameters
- контролира как профилът се движи по пътекатаGet Path
- избор на пътека, по която ще се движи профилътGet Shape
- добавяне на допълнителни профили за преходAngle Snap
- позволява прецизно завъртане на обекти на точни градуси