Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
3ds Max за начинаещи
1. 3Ds Max interface
2. Създаване на обекти
3. Основи на моделирането и Модификатори
- 1. Основни елементи на 3D обектите
- 2. Селектиране на елементи
- 3. Инструменти за работа с Vertices
- 4. Инструменти за работа с Edges
- 5. Инструменти за работа с Polygons
- 6. Модификатори - Общо представяне
- 7. Най-често използвани Модификатори за 3D
- 8. Заобляне с Chamfer
- 9. Заобляне с Turbosmooth
- 10. Стандартни 2D обекти
- 11. 2D обекти - Line - Editable Spline
- 12. Видове точки
- 13. Инструменти за работа с 2D обекти
- 14. Модификатори за 2D обекти
- 15. Loft
4. Светлини, камери и rendering
5. Текстури и материали
- 1. Material Editor - Compact
- 2. Material Editor - Slate
- 3. Basic Parameters - Base Color
- 4. Basic Parameters - Specular Reflections
- 5. Basic Parameters - Bump
- 6. Basic Parameters - Metalness
- 7. Basic Parameters - Transmission
- 8. Texture basics
- 9. Текстуриране на прости обекти
- 10. UVW Mapping Clear
- 11. UV map checkers
- 12. Free textures
Въведение
Отговори на въпроси към курса
Този курс е достъпен за потребителите на Аула благодарение на колаборация между Аула и Иво Искренов от 3D Lab Academy.
За разлика от почти всички други курсове в Аула, конкретно за този курс отговорите във форума са от обществото на Аула. Преподавателят и 3D Lab Academy не предоставят отговори на въпросите във форума, но предоставят платени консултации тук.