Безплатно! 21-дневно предизвикателство за изграждане на навици 2025 г. Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
3ds Max за начинаещи
1. 3Ds Max interface
2. Създаване на обекти
3. Основи на моделирането и Модификатори
- 1. Основни елементи на 3D обектите
- 2. Селектиране на елементи
- 3. Инструменти за работа с Vertices
- 4. Инструменти за работа с Edges
- 5. Инструменти за работа с Polygons
- 6. Модификатори - Общо представяне
- 7. Най-често използвани Модификатори за 3D
- 8. Заобляне с Chamfer
- 9. Заобляне с Turbosmooth
- 10. Стандартни 2D обекти
- 11. 2D обекти - Line - Editable Spline
- 12. Видове точки
- 13. Инструменти за работа с 2D обекти
- 14. Модификатори за 2D обекти
- 15. Loft
4. Светлини, камери и rendering
5. Текстури и материали
- 1. Material Editor - Compact
- 2. Material Editor - Slate
- 3. Basic Parameters - Base Color
- 4. Basic Parameters - Specular Reflections
- 5. Basic Parameters - Bump
- 6. Basic Parameters - Metalness
- 7. Basic Parameters - Transmission
- 8. Texture basics
- 9. Текстуриране на прости обекти
- 10. UVW Mapping Clear
- 11. UV map checkers
- 12. Free textures
Отговори на въпроси към курса
Този курс е достъпен за потребителите на Аула благодарение на колаборация между Аула и Иво Искренов от 3D Lab Academy.
За разлика от почти всички други курсове в Аула, конкретно за този курс отговорите във форума са от обществото на Аула. Преподавателят и 3D Lab Academy не предоставят отговори на въпросите във форума, но предоставят платени консултации тук.
Дискусия към урока
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук