Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Assign Renderer
Избор и настройка на рендер енджин в 3ds Max
В този урок научавате как да настроите и използвате различните режими на рендериране в 3ds Max. Основният рендер енджин, който трябва да използвате, е Arnold, който предлага високо качество на визуализациите. Важно е да зададете Arnold като рендер енджин както за Production Rendering Mode, така и за Active Shade Mode, за да получите последователни резултати.
Двата основни режима на рендериране
Production Rendering Mode
- Използва се за финални визуализации с високо качество
- Рендерира изображението на части (бъкети), като всеки логически процесор обработва отделна част
- Изисква повече време, но дава по-прецизни резултати
- Достъпен от бутона за рендериране в интерфейса или от меню Rendering > Render Setup
Active Shade Mode
- Предоставя рендериране в реално време
- Позволява да виждате промените динамично докато работите
- Идеален за бързо тестване на осветление и материали
- Използва 100% от хардуерните ресурси докато е активен
Полезни команди и настройки
Rendering > Render Setup
- отваря основното меню за настройки на рендера- Падащо меню за избор между Production и Active Shade режими
Save as Default
- запазва Arnold като рендер енджин по подразбиране- Бутони за бърз достъп до режимите на рендериране в основния интерфейс
Active Shade Mode е особено полезен при разработване на сцената и настройване на осветлението, тъй като дава бърза визуална представа за промените, които правите, без да чакате пълно рендериране.