Render Region
Ключови функции на Render Region в 3ds Max
Render Region е мощна функция, която позволява рендериране само на определена част от изображението, вместо цялата сцена. Това значително спестява време при тестване на промени в материали или геометрия, тъй като не е необходимо да чакате целият рендер да се изпълни отново. Достъпът до прозореца за рендериране става чрез бутона Render Frame Window.
Как да използвате Render Region стъпка по стъпка
- Направете първоначален рендер на цялата сцена чрез Production Rendering
- След като рендерът приключи, можете да запазите изображението чрез бутона Save Image
За да рендерирате само част от изображението след направена промяна:
- Задръжте Control в Render Frame Window или директно във viewport
- Очертайте региона, който искате да рендерирате
- Потвърдете големината на региона
- Стартирайте рендера само за избраната област
След като приключите с частичния рендер, можете да върнете настройките за рендериране на цял размер
Полезни команди и функции
Render Frame Window
- Отваря прозореца, в който се появява изображението от рендера
Save Image
- Бутон за запазване на готовото рендерирано изображение
Control + избор на област
- Активира функцията Render Region за рендериране само на избрана част от изображението