Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Модификатори - Общо представяне
Същност и функции на модификаторите в 3ds Max
Модификаторите в 3ds Max са мощни инструменти, които позволяват глобална манипулация на 3D обектите. Те се прилагат последователно един върху друг, като всеки следващ модификатор работи върху резултата от предходния, създавайки така наречения "стек от модификатори".
Как да работим с модификатори
Модификаторите са достъпни от панела Modify и могат да бъдат избрани от падащия списък. Ето как да ги използвате ефективно:
- За бързо намиране на модификатор, започнете да въвеждате името му, докато курсорът е върху списъка
- Модификаторите се прилагат в реда, в който са избрани (отдолу нагоре в стека)
- Всеки модификатор може да бъде временно изключен чрез иконата за видимост
- Модификаторите могат да бъдат преименувани за по-добра организация
- Нежеланите модификатори могат да бъдат изтрити от стека
Предимства на работата с модификатори
За разлика от директното редактиране на обект (например Editable Poly), използването на модификатори има следните предимства:
- Запазва се първоначалният обект и неговите параметри
- Можете да се върнете назад и да промените параметрите на всеки модификатор
- Позволява експериментиране с различни техники без риск от загуба на работа
- Дава възможност за неразрушително моделиране
Важни команди и функции
Edit Poly
- модификатор, който предоставя същите функции като Editable Poly, но в неразрушителен форматInset
- създава вътрешен полигон в рамките на съществуващExtrude
- издърпва полигони по нормалата им- Бутон за изтриване на модификатор - премахва селектирания модификатор от стека