ВХОД
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
3ds Max за начинаещи
3ds Max за начинаещи
1. 3Ds Max interface
1. Въведение
2. Общо представяне
3. Запознаване с интерфейса на 3Ds Max
4. Custom Defaults Switcher
5. Viewports
6. Навигиране в работната среда
7. Мерни единици
8. Grid
9. Основни настройки
10. Shortcuts
2. Създаване на обекти
1. Общи принципи
2. Стандартни примитиви
3. Extended primitives
4. Compound Objects - ProBoolean
5. Селектиране на обекти
6. Move
7. Rotate
8. Scale
9. Align
10. Snap
11. Groups
3. Основи на моделирането и Модификатори
1. Основни елементи на 3D обектите
2. Селектиране на елементи
3. Инструменти за работа с Vertices
4. Инструменти за работа с Edges
5. Инструменти за работа с Polygons
6. Модификатори - Общо представяне
7. Най-често използвани Модификатори за 3D
8. Заобляне с Chamfer
9. Заобляне с Turbosmooth
10. Стандартни 2D обекти
11. 2D обекти - Line - Editable Spline
12. Видове точки
13. Инструменти за работа с 2D обекти
14. Модификатори за 2D обекти
15. Loft
4. Светлини, камери и rendering
1. Въведение в светлини, камери и rendering
2. Осветление с Arnold
3. Типове светлини
4. Assign Renderer
5. Контроли за навигиране на камерата
6. Настройки на камерата
7. Arnold Light parameters
8. Studio Update
9. Осветление с HDRI
10. Основни настройки на Arnold
11. Render Region
5. Текстури и материали
1. Material Editor - Compact
2. Material Editor - Slate
3. Basic Parameters - Base Color
4. Basic Parameters - Specular Reflections
5. Basic Parameters - Bump
6. Basic Parameters - Metalness
7. Basic Parameters - Transmission
8. Texture basics
9. Текстуриране на прости обекти
10. UVW Mapping Clear
11. UV map checkers
12. Free textures
Настройки на камерата
Курсове
3ds Max за начинаещи
Седмица 4 - Светлини, камери и rendering
- 100лв. за ЧЕРЕН ПЕТЪК:
Вземи курс "3ds Max за начинаещи" за
249 лв.
149 лв.
ВИЖ ТУК
×
Your browser does not support video.
СТАРТИРАЙ КУРСА ДНЕС
Предишен
Следващ
3ds Max за начинаещи
В курса "3ds Max за начинаещи" ще научите как да създавате тримерни модели и визуализации с помощта на мощния софтуер 3ds Max. Ще разберете как да създавате обекти, да прилагате материали, да добавяте осветление и правите рендеринг, което ще ви помогне да влезете в света на тримерното моделиране и визуализация.
Дискусия към урока
Въпроси
Отговори
Екатерина Ненова
Как да постигна прозрачност с Transmission в 3ds Max 2024, ако обектът изглежда сив?
1