Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Инструменти за работа с 2D обекти
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови инструменти за работа с 2D обекти в 3ds Max
В този урок са представени основните инструменти за манипулация на 2D обекти чрез работа с техните точки (vertices). Тези инструменти са изключително важни за прецизно моделиране и редактиране на профили, които по-късно могат да бъдат използвани за създаване на по-сложни 3D обекти.
Основни инструменти за редактиране на точки
- Refine - добавя нови точки върху съществуваща крива с еднократно кликване, което позволява по-детайлно моделиране
- Insert - вмъква нови точки, като едновременно позволява преместването им за промяна на контура
- Delete - премахва селектирани точки от кривата
- Weld - обединява две или повече точки в една, базирайки се на зададена дистанция между тях
- Fuse - поставя точките една върху друга на средното разстояние между тях, без да ги обединява
- Fillet - създава заобляне в точка, като я разделя на две и прави плавен преход с определен радиус
- Chamfer - създава скосяване в точка или няколко точки едновременно
Полезни команди и функции
Refine
- добавя точки върху кривата с еднократно кликванеInsert
- вмъква и позволява едновременно преместване на нови точкиDelete
- премахва селектирани точкиWeld
- обединява точки според зададена дистанцияFuse
- поставя точки една върху друга без да ги обединяваFillet
- създава заобляне с определен радиусChamfer
- създава скосяване в точките