Демонстрация на първата презентация, която създадохме

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
"Седем стратегии за енергия през целия ден", или как да изглеждаме по-млади и по витални.
Първо осигурете си достатъчно сън.
Необходимо е поне осем часа сън, за да имате енергия през деня.
Възползвайте се от това да лягате по едно и също време, за да си гарантирате отпочиналост.
Светът е - ползвайте аларма за лягане, вместо аларма за ставане.
Втората стратегия е - пийте достатъчно вода.
2 чаши вода, веднага след ставане ще дадат енергия на вашето дехидратирано тяло.
Една чаша вода, 30 минути преди хранене ще подобри храносмилането или пийте общо 8 чаши за деня.
Елиминирайте захарта от вашия режим на хранене.
Тя може да ви даде краткотраен прилив на енергия, но ще ви гарантира дългосрочна умора през целия ден.
Захарта възпрепятства работата на белите кръвни телца и по този начин деактивира вашата имунна система.
Тя провокира отделянето на кортизол и по този начин през целия ден изпитвате постоянно чувство на стрес.
Избягвайте газираното.
То ви гарантира инсулинови пикове, когато ползвате газирано и ви дава бързо енергия, но само след 45 минути ще почувствате отпадналост.
Не прекалявайте с кафето, то води до пристрастяване и има обратен ефект при регулярна употреба и при използване на повече от една чаша на ден.
Препоръката е ако обичате кафе, пиете само по една чаша сутрин.
Отделете повече време за медитация.
Това отдавна не е някаква странна или извратена техника от изтока.
А масово използвана техника за придобиване на енергия.
Само 10 минути медитация има ефекта на цял следобеден сън, ще намали стреса и увеличава концентрацията.
Седмата и последна стратегия, но не и по важност е спорта.
Противно на възприетото мнение, че спорта изисква много време, спорта всъщност не отнема време, а ви добавя продуктивно време през деня.
Ако не е активен спорт то поне се опитайте да правите по 10000 крачки на ден.
Удоволствие вместо мъчение може да е спорта и не е задължително да ходите на фитнес ако не обичате да вдигате тежести и може да го замените с танци например.
Ако предпочитате танци пред фитнес.
Използвайте тези 7 стратегии и ще имате пълнен ерген през целия ден.