Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Общи принципи
Основни методи за създаване на 3D обекти в 3ds Max
В този урок се разглеждат основните начини за създаване на стандартни 3D обекти в 3ds Max. Има три основни метода за достъп до инструментите за създаване: чрез менюто Create, чрез Create панела с избрана опция Geometry, или чрез бърз достъп с комбинацията Ctrl + десен бутон на мишката
.
Процес на създаване на 3D обекти
Създаването на стандартни 3D обекти следва общ принцип:
- Изберете инструмента за желания обект (например Box/Бокс)
- Кликнете в работното пространство и задръжте, за да определите основата
- Влачете мишката, за да зададете размера на основата
- Пуснете бутона на мишката
- Движете мишката нагоре/надолу, за да определите височината
- Кликнете отново, за да завършите създаването на обекта
След създаването на обекта, командата остава активна и можете да продължите да създавате нови обекти от същия тип. За да прекратите командата, кликнете с десния бутон на мишката.
Полезни команди и функции
Ctrl + десен бутон на мишката
- Бърз достъп до най-често използваните 3D обекти (равнина, бокс, сфера) и 2D обекти (линия, кръг, правоъгълник, арка)Десен бутон на мишката
- Прекратява текущата командаParameters Rollout
- Панел, който позволява прецизна настройка на параметрите на обекта след създаването му