- 1. Кратък преглед на основните задачи в модула.
- 2. Представяне на Adobe Premiere и неговите възможности.
- 3. Основни принципи - проект, времева линия, контролни монитори.
- 4. Работно пространство (Interface) и неговото настройване
- 5. Създаване на проект - основни функции в Проект панела
- 6. Създаване и преглед на монтажната времева линия (Timeline)
- 7. Начини за визуален контрол на видео сигнала. Source и Program монитори.
- 8. Обогатяване на монтираното видео с ефекти.
- 9. Създаване на графичен панел тип плочка с помощта на Title генератора.
- 10. Преглед на научените техники в процеса на създаване на реален проект
- 11. Финализиране на проект със създаване на готов видео файл чрез менюто Export
- 1. Кратък преглед на модула
- 2. Начини за вкарване на материал в Premiere Pro (Import).
- 3. Възстановяване на връзките между медията в проекта и външните файлове
- 4. Организация на медията в проект прозореца. Представяне на медията с икони
- 5. Представяне на медията в табличен вид (List View)
- 6. Времевата линия (Timeline) - като основно място за извършване на монтажа
- 7. Настройки на времевата линия (Timeline)
- 8. Техники за избиране на дубли в Source прозореца
- 9. Посочване на тракове за извършване на монтажа (Timeline Track Patching)
- 10. Методи за подменяне на вече редактирано видео (Replace Edit)
- 11. Методи за плавно преминаване от едно изображение в друго (Video Transitions)
- 1. Premiere Pro - възможности за прецизиране на монтажа
- 2. Монтажни инструменти и техните функции
- 3. Монтажните функции Ripple и Rolling
- 4. Монтажните функции Slip и Slide
- 5. Специализиран прозорец за прецизиране на монтажа
- 6. Техники при монтирането на диалог
- 7. Начини за групиране на клипове
- 8. Забързване и забавяне на видео сегменти
- 9. Начини за постигането на стоп кадър
- 10. Разместване на клиповете в таймлайна
- 1. Преглед на композитинг техниките в Модул 4
- 2. Какво представлява процеса композитинг
- 3. Видео слоеве и взаимодействието между тях
- 4. Приложение на прозореца за редактиране на ефекти
- 5. Композиране на видеото с помощта на Motion ефекта
- 6. Регулиране на прозрачността с ефекта Opacity
- 7. Приложение на маските
- 8. Прекомпозиране с помощта на ефекта Crop
- 9. Изрязване на син и зелен екран - Част 1
- 10. Изрязване на син и зелен екран - Част 2
- 11. Създаване на прозрачност с информацията от друг видео трак
- 1. Допълнителни композитинг техники, разглеждани в Модул 5
- 2. Нелинейна промяна в скоростта на видеото (Time Remapping)
- 3. Стабилизиране на клатещо се видео
- 4. Допълнителни ефекти за трансформиране на видеото
- 5. Анимиране на параметрите
- 6. Интерполиране на анимацията
- 7. Ретаймване на анимацията
- 8. Прехвърляне на ефекти от един клип на друг(и)
- 9. Пресмятане на тежки за проиграване моменти (Rendering)
- 1. Основни принципи на цветокоригирането, разглеждани в Модул 6
- 2. Какво предстaвлява колор грейдинга?
- 3. Three-Way Color Corrector
- 4. Вторични цветни корекции.
- 5. Допълнителен контролен монитор (Reference Monitor)
- 6. Уреди за измерване параметрите на видео сигнала
- 7. Ускоряване на грейдинга с помощта на Adjustment Layer
- 8. Постигане на ефект винетиране
- 9. Колор грейдинг с помощта на методите за смесване
- 10. Използване на готови грейдинг пресети Lumetry Looks
- 1. Преглед на темите, обхванати в този модул
- 2. Основни принципи на аудио монтажа
- 3. Предварителна подготовка на аудиото
- 4. Анимиране на аудиото
- 5. Регулиране на звука с Audio Clip Mixer
- 6. Миксиране на звука на трак ниво
- 7. Организиране на микса със субмикс тракове
- 8. Поставяне на аудио трак ефекти
- 9. Използване на филтъра Dynamics
- 10. Коригиране на аудио честотите
- 11. Създаване на обем в аудиото
- 1. Съдържание на Модул 8
- 2. Интерфейс на Title Designer
- 3. Функции на параметрите в Title Designer
- 4. Създаване на начален надпис
- 5. Създаване на графичен елемент тип плочка
- 6. Използване на субтитри
- 7. Анимиране на надписите
- 8. Преглед на монитор частта в прозореца Експорт
- 9. Преглед на експорт параметрите
- 10. Използване на външна програма за експорт
- 1. Синхронизиране на аудио в Premiere Pro
- 2. Обработка на аудио с помощта на Audition
- 3. Съвместна работа с Photoshop
- 4. Създаване на визуални ефекти с помощта на After Effects
- 5. Разширяване на възможносттите за обработка на цвета чрез Speed Grade
- 6. Създаване на шаблон с помощта на функцията Nest. Част 1
- 7. Създаване на шаблон с помощта на функцията Nest. Част 2
- 8. Работа с материал, заснет с повече камери
Основни принципи на цветокоригирането, разглеждани в Модул 6
Забележка
Използваните материали в проектите са от Media, Media M03, Media M04, Media M05, като към тях са добавени още няколко файла. Липсващите файлове можете да намерите в Media M06.zip. За асоцииране на липсващата медия в проектите, важат стъпките от Модул 1:
1. Сваляме архива в създаден от нас фолдер. На пример M06
2. Разархивираме - Получава се фолдер Media
3. Стартираме нужния проект, който сме изтеглили под съответния урок
4. Premiere се стартира и се отваря менюто Link Media
5. Натискаме бутона Locate (долу дясно)
6. Отваря се ново меню с файловата структура на компютъра
7. Намираме в този прозорец фолдера Media
8. Влизайки в него Premiere автоматично намира и ни показва първия от търсените файлове
9. Двойно натискане с мишката върху него и Premiere отваря проекта с вече намерените файлове
Отваряне на проектите на Premiere CS6
Урок 02 - Какво представлява колор грейдинга? Няма ефект маски, което прави някои от показаните техники неприложими в CS6.
Урок 03 - Three-Way Color Corrector Интерфейса на Three-Way Color Corrector в CS6 е леко различен, като основните функционалности са леко разместени, но ги има и в двете версии. Някои от параметрите работят по по-различен начин, затова и корекциите в CS6 са приблизителни.
Урок 04 - Вторични цветни корекции Няма ефект маски, което прави някои от показаните техники неприложими в CS6.
Урок 08 - Постигане на ефект винетиране Няма ефект маски, което прави показанaтa техникa в този урок неприложимa. Затова няма такъв урок за CS6.
Урок 10 - Използване на готови грейдинг пресети Lumetry Looks Lumetry колор енджина отсъства в CS6, което прави показанaтa техникa в този урок неприложимa. Затова няма такъв урок за CS6.