Основни принципи на цветокоригирането, разглеждани в Модул 6
Забележка
Използваните материали в проектите са от Media, Media M03, Media M04, Media M05, като към тях са добавени още няколко файла. Липсващите файлове можете да намерите в Media M06.zip. За асоцииране на липсващата медия в проектите, важат стъпките от Модул 1:
1. Сваляме архива в създаден от нас фолдер. На пример M06
2. Разархивираме - Получава се фолдер Media
3. Стартираме нужния проект, който сме изтеглили под съответния урок
4. Premiere се стартира и се отваря менюто Link Media
5. Натискаме бутона Locate (долу дясно)
6. Отваря се ново меню с файловата структура на компютъра
7. Намираме в този прозорец фолдера Media
8. Влизайки в него Premiere автоматично намира и ни показва първия от търсените файлове
9. Двойно натискане с мишката върху него и Premiere отваря проекта с вече намерените файлове
Отваряне на проектите на Premiere CS6
Урок 02 - Какво представлява колор грейдинга? Няма ефект маски, което прави някои от показаните техники неприложими в CS6.
Урок 03 - Three-Way Color Corrector Интерфейса на Three-Way Color Corrector в CS6 е леко различен, като основните функционалности са леко разместени, но ги има и в двете версии. Някои от параметрите работят по по-различен начин, затова и корекциите в CS6 са приблизителни.
Урок 04 - Вторични цветни корекции Няма ефект маски, което прави някои от показаните техники неприложими в CS6.
Урок 08 - Постигане на ефект винетиране Няма ефект маски, което прави показанaтa техникa в този урок неприложимa. Затова няма такъв урок за CS6.
Урок 10 - Използване на готови грейдинг пресети Lumetry Looks Lumetry колор енджина отсъства в CS6, което прави показанaтa техникa в този урок неприложимa. Затова няма такъв урок за CS6.