- 1. Кратък преглед на основните задачи в модула.
- 2. Представяне на Adobe Premiere и неговите възможности.
- 3. Основни принципи - проект, времева линия, контролни монитори.
- 4. Работно пространство (Interface) и неговото настройване
- 5. Създаване на проект - основни функции в Проект панела
- 6. Създаване и преглед на монтажната времева линия (Timeline)
- 7. Начини за визуален контрол на видео сигнала. Source и Program монитори.
- 8. Обогатяване на монтираното видео с ефекти.
- 9. Създаване на графичен панел тип плочка с помощта на Title генератора.
- 10. Преглед на научените техники в процеса на създаване на реален проект
- 11. Финализиране на проект със създаване на готов видео файл чрез менюто Export
- 1. Кратък преглед на модула
- 2. Начини за вкарване на материал в Premiere Pro (Import).
- 3. Възстановяване на връзките между медията в проекта и външните файлове
- 4. Организация на медията в проект прозореца. Представяне на медията с икони
- 5. Представяне на медията в табличен вид (List View)
- 6. Времевата линия (Timeline) - като основно място за извършване на монтажа
- 7. Настройки на времевата линия (Timeline)
- 8. Техники за избиране на дубли в Source прозореца
- 9. Посочване на тракове за извършване на монтажа (Timeline Track Patching)
- 10. Методи за подменяне на вече редактирано видео (Replace Edit)
- 11. Методи за плавно преминаване от едно изображение в друго (Video Transitions)
- 1. Premiere Pro - възможности за прецизиране на монтажа
- 2. Монтажни инструменти и техните функции
- 3. Монтажните функции Ripple и Rolling
- 4. Монтажните функции Slip и Slide
- 5. Специализиран прозорец за прецизиране на монтажа
- 6. Техники при монтирането на диалог
- 7. Начини за групиране на клипове
- 8. Забързване и забавяне на видео сегменти
- 9. Начини за постигането на стоп кадър
- 10. Разместване на клиповете в таймлайна
- 1. Преглед на композитинг техниките в Модул 4
- 2. Какво представлява процеса композитинг
- 3. Видео слоеве и взаимодействието между тях
- 4. Приложение на прозореца за редактиране на ефекти
- 5. Композиране на видеото с помощта на Motion ефекта
- 6. Регулиране на прозрачността с ефекта Opacity
- 7. Приложение на маските
- 8. Прекомпозиране с помощта на ефекта Crop
- 9. Изрязване на син и зелен екран - Част 1
- 10. Изрязване на син и зелен екран - Част 2
- 11. Създаване на прозрачност с информацията от друг видео трак
- 1. Допълнителни композитинг техники, разглеждани в Модул 5
- 2. Нелинейна промяна в скоростта на видеото (Time Remapping)
- 3. Стабилизиране на клатещо се видео
- 4. Допълнителни ефекти за трансформиране на видеото
- 5. Анимиране на параметрите
- 6. Интерполиране на анимацията
- 7. Ретаймване на анимацията
- 8. Прехвърляне на ефекти от един клип на друг(и)
- 9. Пресмятане на тежки за проиграване моменти (Rendering)
- 1. Основни принципи на цветокоригирането, разглеждани в Модул 6
- 2. Какво предстaвлява колор грейдинга?
- 3. Three-Way Color Corrector
- 4. Вторични цветни корекции.
- 5. Допълнителен контролен монитор (Reference Monitor)
- 6. Уреди за измерване параметрите на видео сигнала
- 7. Ускоряване на грейдинга с помощта на Adjustment Layer
- 8. Постигане на ефект винетиране
- 9. Колор грейдинг с помощта на методите за смесване
- 10. Използване на готови грейдинг пресети Lumetry Looks
- 1. Преглед на темите, обхванати в този модул
- 2. Основни принципи на аудио монтажа
- 3. Предварителна подготовка на аудиото
- 4. Анимиране на аудиото
- 5. Регулиране на звука с Audio Clip Mixer
- 6. Миксиране на звука на трак ниво
- 7. Организиране на микса със субмикс тракове
- 8. Поставяне на аудио трак ефекти
- 9. Използване на филтъра Dynamics
- 10. Коригиране на аудио честотите
- 11. Създаване на обем в аудиото
- 1. Съдържание на Модул 8
- 2. Интерфейс на Title Designer
- 3. Функции на параметрите в Title Designer
- 4. Създаване на начален надпис
- 5. Създаване на графичен елемент тип плочка
- 6. Използване на субтитри
- 7. Анимиране на надписите
- 8. Преглед на монитор частта в прозореца Експорт
- 9. Преглед на експорт параметрите
- 10. Използване на външна програма за експорт
- 1. Синхронизиране на аудио в Premiere Pro
- 2. Обработка на аудио с помощта на Audition
- 3. Съвместна работа с Photoshop
- 4. Създаване на визуални ефекти с помощта на After Effects
- 5. Разширяване на възможносттите за обработка на цвета чрез Speed Grade
- 6. Създаване на шаблон с помощта на функцията Nest. Част 1
- 7. Създаване на шаблон с помощта на функцията Nest. Част 2
- 8. Работа с материал, заснет с повече камери
Допълнителни композитинг техники, разглеждани в Модул 5
Забележка
Използваните материали в проектите са от Media, Media M03, Media M04, като към тях са добавени още няколко файла. Липсващите файлове можете да намерите като допълнения към урока. За асоцииране на липсващата медия в проектите, важат стъпките от предните модули.
Отваряне на проектите на Premiere CS6
Урок 08 - Прехвъраляне на ефекти от един клип на груг(и) Когато използваме Paste Attributes - няма меню, прилагат се всички изкопирани филтри.
Ако изкаме да приложим само някои или прилагаме жсички и след това изтриваме ненужните, или използваме копиране от Effect Controls прозореца на нужните ефекти и след това ги прилагаме на другия клип отново в Effect Controls прозореца.
Асоцииране на липсващата медия в проектите за Premiere CS6
Асоциирането на липсващата медия в проектите за Premiere CS6, става полуавтоматично.
За целта:
1. Сваляме архивите в създаден от нас фолдер
2. Разархивираме - Получават се два фолдера - Projects и Media
3. Влизаме в Projects и стартираме нужния проект
4. Premiere се стартира и се отваря меню за търсене на липсваща медия.
5. В горната част на прозореца се намира името на липсващата (търсената) медия.
6. Намираме липсващият файл ръчно, достигайки до него през основната част на менюто, която представлява фолдер структурата на операционната система.
7. Селектираме намереният файл и натискаме бутона OPEN.
8. Premiere асоциира избрания файл, като автоматично асоциира и други липсващи медии, които се намират в избрания фолдер. 9. Ако в проекта са използвни файлове от други фолдери се появява следващ търсен файл. Асоциирането му става по същия начин (виж стъпки 6, 7 и 8).
10. Асоциирането продължава докато се намерят всички файлове използвани в проекта и тогава Premiere отваря проекта с вече намерените файлове.