Импортиране на таблици от Excel в Word

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Назад Алтернативен видео плеър
¿ Напред

Тест за преминаване към следващия урок

 
Ако искаме да вкараме таблица от Excel в Word така, че да можем да извършваме промени по нея в средата на Word, трябва :
Да копираме таблицата от Excel и с Ctrl + V да я вкараме в Word
Да копираме таблицата от Excel и с Paste и след това да изберем - picture и съответно я вкарваме в Word
Да копираме таблицата от Excel и с Paste Special и след това изберем - Microsoft Excel Worksheet object и съответно я вкарваме в Word
 
Ако искаме да вкараме таблица от Excel в Word и да НЕ можем извършваме промени в нея, трябва: 
Да копираме таблицата от Excel и с Ctrl + V да я вкараме в Word
Да копираме таблицата от Excel и с Paste, а след това да изберем - picture и съответно я вкарваме в Word
Да копираме таблицата от Excel и с Paste Special и след това изберем - Microsoft Excel Worksheet object и съответно я вкарваме в Word
 
Ако искаме да вкараме таблица от Excel в Word така, че да можем да извършваме промени по нея в средата на Excel трябва: 
Да копираме таблицата от Excel и с Ctrl + V да я вкараме в Word
Да копираме таблицата от Excel  и с Paste и след това изберем - picture и съответно я вкараме в Word
Да копираме таблица от Excel и с Paste Special и след това изберем - Microsoft Excel Worksheet object и съответно да я вкараме в Word

Въпроси и отговори

  • Може ли да се създаде Paste Special в Word 2010 за бързо копиране от Еxcel?

    Zenny:

    Здравейте! При правенето на упражнението с Word 2010 забелязах, че няма възможност да се избере Paste Special, за да се пейстне таблицата като екселски обект . Аз си реших проблема като първо вмъкнах  от Insert->Table->Excel Spreadsheet и в създадената таблица пейстнах копираната от вашия екселски файл таблица. Въпросът ми е има ли възможност или трик, с който  да си вмъкна менюто Paste Special и да мога да го ползвам при копиране от Еxсел в Word. Би ми спестило време. Благодаря!

    Краси Кръстев:

    Здравей, избери диапазона от excel, който искаш да поставиш в Word вземи го с Ctrl+C след което когато отидеш в Word отиди на бутона paste в раздела Home ( снимка 1 ) там при активно избрано съдържание и копирано от Excel трябва да има paste special.Избери paste special и от там избери paste as link и съответно Excel object след това ОК ( снимка 2 ) - така вече ще си вкарала таблицата като активен линк.

    Възможност за грешка ако нямаш нищо активно избрано paste special ще изгежда нещо подобно ( снимка 3 ).
    Примера е показан на Word 2013, НО за 2010 е на същия принцип ( на 99 % съм сигурен :) ) и има същите опции в Paste special.
    По този начин кликайки върху таблицата директно ще ти се отваря ексел където да модифицираш таблицата си или ако отваряш таблицата от която си взела информацията и я промениш тази информация съответно ще се променя и в Word.
    Надявам се че по този начин с paste special ще ти е по - лесно отколкото със създаването на spreadsheets.
    Надявам се да съм бил полезен с отговора.
    Весели празници! 
    Zenny:

    Много, много благодаря, Краси! Аз толкова се рових за това Paste Special къде ли не, а то къде се оказа :-) Благодаря за сподeлените знания! Много ми помагаш и с отговори на други въпроси във форума. Весели празници, Краси!!!

    Стойка Маринова:

    Краси, благодаря! Много полезен отговор и за мен!

    инж. Нели Христова:

    научих нещо ново и полезно, благодаря!

  • Как да импортираме  pdf файлове в таблици в Word?

    Жанет Маринополска:

    в приложения файл по-долу има вкаран pdf файл в таблица в Word

    може ли да споделите как се е получило?
    от моя скромен опит - проба-грешка успях да вкарам съдържанието на файла, но не това се вижда на картинката.
    моля за съдействие и предварително благодаря
    Ж 
    Дарина Иванова:

    При мен се получи с издърпване на файла от My Documents прозореца към избраната клетка. След щракване върху името на файла, иска потвърждение да се отвори. Друг вариант е да се вмъкне като Hyperlink.

    Жанет Маринополска:

    @Дарина, благодаря ти за идеите, но...

    1/пробвах с издърпване, при което се отвари направо съдържанието на страница първа от файла и
    2/ Hyperlink-a си остава като линк, не изглежда с иконката на pdf 

    Дарина Иванова:

    1/ Опитай отново, предполагам, че ще се получи
    2/ След като маркирам текста, който искам да е препратка, от меню Insert избирам Hyperlink и намирам файла, който искам да се отвори. (на втората снимка се вижда по-ясно как се прави препратката). На първата снимка с евижда, че след като е създадена препратката, файлът се отваря с използване на CTRL+Click върху линка.

    Ekaterinamisheva:

    Като кликнете с десен бутон върху изображението (в случая съдържанието на pdf-файла) изберете: Acrobat document object / convert, отваря се прозорез в който трябва да сложете тикче на Display as icon и ще се получи.

    Краси Кръстев:

    Здравейте, и от мен.

    Ето няколко полезни теми свързани с заформилата се дискусия тук:

    Изображение в PDF формат. Как да го вкараме в Word?

    Как да форматирам PDF файла в WORD документ, като мен не ме пита?

    Филиз Велиева:

    Здравейте! Как да вмъкна файл в PDF формат по посочения начин INSERT- OBJECT-OBJECT TYPE, като при мен липсва формата Adobe Acrobat Document?

    Филиз Велиева:

    Реших си проблема като си инсталирах програмата Аcrobat Reader DC и ми се появи в опциите :)

  • Как да добавя excel когато отида на  paste special?

    Албена Стойкова:

    Здравейте, правейки упражнението, установих, че като отида на paste special там няма excel. Как да го добавя? Благодаря!

    Zenny:

    Здравейте! И аз имах вашия проблем. По нагоре във въпросите може да видите отговора на инж. Кръстев. Следвайки препоръките му е много лесно. За да се появи Excel е необходимо първо да имате избрано активно съдържание (таблицата ви) и да сте я копирали . Когато отидете в Word да я поставите ще имате Еxcel в листата с предложения. Но ако нямате избрано и копирано активно съдържание - няма да се появява Excel в листата. Отговорът на инж. Краси Кръстев

    Албена Стойкова:

    Blagodaria ! Ste probvam taka.

  • Има ли динамична връзка между Word и Excel?

    Ivailo:

    Здравейте. Имам следният въпрос. Таблицата в Word динамично ли се променя , ако променя таблицата в Excel ?

    Никола Петров:

    Сега, ако изтрием или променим данни в първоначалната таблица в Excel, данните в Word също ще се променят, ако сме избрали посоченото! Лек ден и успехи!

    Никола Петров:

    Така всяка промяна в таблицата в Excel ще води до промяна и в копираната в Word таблица! Лек ден!

    Николай Петров:

    Здравейте, въпроса беше полезен и за мен. Ще направя едно пояснение... необходимо е да се актуализира копираната таблица в Word след направените промени в Excel.

    Мая Георгиева:

    При мен данните се променят автоматичнор т.е. без да е необходима за давам маркираното от тебе.

  • Как

    инж. Юлиан Ангелов:

    и откъде можем да изтеглим филтри за импортване и на останалите формати, освен от Excel? Погледът ми привлече поддържането на HTML. По принцип понякога се налага да се разпечатват HTML файлове. Но свалени от интернета им липсват LF и CR на края на написаните редове и с каквото и да ги отворя, се налага ръчно да разделям таговете, за да е четим кода. А с филтъра предполагам че елегантно ще се импортне нормално разделен на редове. Естествено интересни и полезни могат да са и останалите филтри, а те вероятно са или в комплект или се изтеглят от едно и също място.

  • Може ли да се използват слайсъри в импортирани диаграми от exel във word?

    Greta Dimitrova:

    Здравейте, Може ли..., ако импортираме от ексел диаграми, има ли възможност да се използват слайсъри в word, за да се получи интерактивно представяне на информацията? Благодаря предварително за съдействието.

    Kocho:

    Това, доколкото знам е невъзможно

  • По какъв начин можем да завъртим само едни от листовете (Landscape), а другите да си останат (Portrait)?

    Станимир Несторов:

    По какъв начин можем да завъртим само едни от листовете (Landscape), а другите да си останат (Portrait)?

    Невена:

    Добър въпрос и аз бих искала да знам.

    Natalia Mileva:

    Може да използвате функцията Section Break - аз съм с Word 2007 и примен тя е в Page Layout -> Page Setup -> Breaks. Натискате стрелката и избирате Section Breaks и NEXT PAGE.

    Тази операция я правим в края на предходната страница и в края на страницата, която искаме да завъртим. Така тази страница ще се окаже в отделна "секция" на файла и когато натиснем някъде в нея и сменим ориентацията на Landscape, тя ще се приложи само за тази страница. Ако например искаме да сменим ориентацията само на първата страница, достатъчно е да отидем в нейния край и направим Section Break-Next page. Така останалата част на файла ще представлява следваща секция и спокойно ще можем да обърнем първата страница.

    Надявам се да се получи!

    Станимир Несторов:

    Благодаря за отговора!

  • По какъв начин, може да е обърне една страница от документ (Landscape), а другите страници да си останат (Portrait)?

    Станимир Несторов:

    По какъв начин, може да е обърне една страница от документ (Landscape), а другите страници да си останат (Portrait)?

    Natalia Mileva:

    Може да използвате функцията Section Break - аз съм с Word 2007 и примен тя е в Page Layout -> Page Setup -> Breaks. Натискате стрелката и избирате Section Breaks и NEXT PAGE.

    Тази операция я правим в края на предходната страница и в края на страницата, която искаме да завъртим. Така тази страница ще се окаже в отделна "секция" на файла и когато натиснем някъде в нея и сменим ориентацията на Landscape, тя ще се приложи само за тази страница. Ако например искаме да сменим ориентацията само на първата страница, достатъчно е да отидем в нейния край и направим Section Break-Next page. Така останалата част на файла ще представлява следваща секция и спокойно ще можем да обърнем първата страница.

    Надявам се да се получи!