- 1. Интродукция. Какво е After Effects?
- 2. Принцип на Layer based compositing
- 3. Интерфейсът на After Effects
- 4. Основни панели от интерфейса на After Effects
- 5. Настройки на проекта
- 6. Вкарване на материали в After Effects
- 7. Създаване на нова композиция в After Effects
- 8. Основни видове слоеве в After Effects. "Solid layer" и "Text layer"
- 9. Видове слоеве в After Effects. "Null layer" и "Adjustment layer"
- 10. Основни опции за трансформация на слой.
- 11. Маскиране на слой.Основни опции на маска.
- 12. Прекомпозиране в After Effects
- 1. Отделяне на определена част от видео.
- 2. Наместване на материал в "Timeline".
- 3. Стабилизиране на видео чрез "Warp stabilizer".
- 4. Използване на "Levels" за корекция на видео.
- 5. Използване на "HUE/Saturation" за корекция на цветовете.
- 6. Използване на "Adjustment layer".
- 7. Създаване на винетиране с "Adjustment layer".
- 8. Добавяне на "sharp filter" и финализиране на проект.
- 9. Променяне на дължината на видеото чрез "Time Stretch".
- 10. Други методи за кадансиране на видео."Time Remap" и " Timewarp".
- 1. Основи при анимирането на параметри в After Effects.
- 2. Коригиране на крива на анимацията чрез "Graph editor".
- 3. Видове опции за интерполиране на ключовете на анимацията в After Effects.
- 4. Създаване на "Shape layer" и опциите, които предоставя.
- 5. Добавяне на модификатори в "Shape layer"."ZigZag" модификатор.
- 6. "Trim paths" модификатор в "shape layer".
- 7. Ефекти за преходи от един слой към друг.
- 8. "Text layer". Опции за настройване на текст.
- 9. Конвертиране на "Text layer" в "Shape layer".
- 10. Основни концепции при анимирането на текст в After Effects.
- 11. Допълнителни настройки при анимирането на текст в After Effects.
- 12. Използване на ефекта "CC Jaws" за скриване / откриване на слой.
- 13. Финализиране. Ефект "Drop shadow". Готова композиция върху видео материал.
- 1. "2D Tracking" в After Effects.Концепция на 2D тракинга в After Effects.
- 2. "Тракване на билборд в After Effects.
- 3. Прилагане на информацията от тракера с "CC Power pin". Свързване на параметри.
- 4. Допълнителни настройки на свързването на два параметъра.
- 5. Създаване на анимация за билборд - а.
- 6. Интегриране на елемент с видео материал.
- 7. Цветни корекции с ефекта "Curves".
- 8. Подготовка на видео за "3d camera track". Ефект "rolling shutter".
- 9. "3d camera track".Пресъздаване на движението на камерата от заснет материал.
- 10. Създаване на камера и слой в пространството от "3d camera track"- a. "Ram preview".
- 1. Изрязване на заснет материал.Използване на ефекти "Color Key" и "Extract"
- 2. Изрязване на заснет материал по зелено.Използване на ефекта "Key light"
- 3. Финални настройки на изрязването на материала по зелено
- 4. Вкарване на проект от After Effects в друг проект.
- 5. Ефект на дезинтеграцията.Запознаване с ефекта "Shatter".
- 6. Прилагане на ефекта "Shatter"- част 1.Използване на опцията "Gradient"
- 7. Прилагане на ефекта "Shatter" - част 2.Корекция на ефекта.
- 8. Прилагане на ефекта "Shatter"- част 3.Финализиране на анимацията на ефекта.
- 9. Допълнителни ефекти.Използване на ефектите "Glow" и "Tritone"
- 10. Финализиране на проекта.Създаване на специфичен "glow" ефект чрез няколко слоя.
- 1. Използване на няколко маски за отделяне на елемент от снимка.
- 2. Използване на "Roto brush tool" отделяне на елемент от снимка.
- 3. Подобряване на селекцията на "Roto brush tool", чрез "Refine edge tool".
- 4. Създаване на 3D слоеве в After Effects и навигиране в 3D Пространството на програмата.
- 5. Създаване на 3D камера и нейните опции
- 6. Използване на "Clone stamp tool" за ретуширане на снимка в After Effects.
- 7. Анимиране на камера в триизмерното пространство на After Effects.
- 8. Използване на ефекта "Tint" и анимиране на ефекта "Levels"
- 9. Изрязване на даден слой по горния, използване на "Track matte". Ефект "Light sweep"
- 10. Използване на ефекта "Find edges".
- 11. Използване на Depth of field опцията на камерата в After Effects.
- 1. Създаване на 3D текстови слой.
- 2. Използване на светлини за осветяване на "3D layer". "Continuous rasterize".
- 3. Създаване на ефект, чрез дублиране на слоеве.
- 4. Използване на "Null layer".Свързване на един слой с друг.
- 5. "Shape layer" в 3D пространството. Модификатор "Wiggle Paths"
- 6. Добавяне на стил на слой.
- 7. Донастройване на анимацията. Използване на сенки.
- 8. Финализиране на анимацията.Използване на ефекта "Light burst"
- 1. Използване на "Roto brush tool" за отделяне на елемент от заснето видео.
- 2. Използване на Warp stabilizer за стабилизиране на изображението
- 3. Използване на ефекта "Stroke"
- 4. Използване на ефектите "Roughen edges" и "Radial fast blur"
- 5. Използване на 2D трак. "Warp stabilizer" материал.
- 6. Използване на ефекта "Liquify" за деформиране на изображението.
- 7. Записване на различни ефекти като "Presets"
- 8. Запознаване с ефекта "Turbulent noise".
- 9. Използване на ефекта "Colorama" и записването на абстрактен фон като "Preset"
- 10. Записване на анимация на текст като "Preset". Примерни анимации.
- 11. Бонус: Шаблони за After Effects
Въведение към онлайн обучението в Аула
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Стъпки преди да започнете обучението
1. Ако изпитвате някакви технически трудности, използвайте безплатния броузър Chrome
2. Направете следните настройки, за да получавате важни имейли от нас. Вижте настройките тук.
Забележка
Версия на After Effects
В курса се използва After Effects CC. За ваше удобство сме записали и файловете във версия CS6. В случай, че разполагате с по-ниска версия, може да си свалите 30 дневна безплатна версия от този адрес: Изтегли пробна версия CC или самостоятелно да създавате AE файловете както е показано във видео уроците.
Съветваме Ви да създадете за всеки модул отделна директория за работните файлове и в нея да запазвате всички изтеглени файлове. Например AF_File_M1, AF_File_M2 и т.н. за всеки отделен модул . По този начин, когато отваряте файлове, в които има снимки или други импортирани обекти програмата ще ги намира и ще отваря файловете без проблеми.
Системни изисквания за инсталация на програмата
Windows
Intel Core2 Duo or AMD Phenom II processor with 64-bit support
Microsoft Windows 7 with Service Pack 1, Windows 8, or Windows 8.1
4 GB of RAM (8 GB recommended)
5 GB of available hard-disk space; additional free space required during installation (cannot install on removable flash storage devices)
Additional disk space for disk cache (10 GB recommended)
1280 x 1080 display
OpenGL 2.0–capable system
QuickTime 7.6.6 software required for QuickTime features
Optional: Adobe-certifi ed GPU card for GPU-accelerated ray-traced 3D renderer
Internet connection and registration are necessary for required software activation, validation of subscriptions, and access to online services.*