Допълнения към урока
Учебна програма Интериорен дизайн в Scandi стил
1. Начало и организация

Основни компоненти за започване на интериорен проект

В този урок се разглеждат ключовите елементи, необходими за започване на интериорен проект в скандинавски стил. Най-важното е да имате добра референция за помещението, планова схема с мебелировка и Moodboard, който определя визуалната насока на проекта. Тези компоненти са фундаментални за успешното визуализиране на интериорния дизайн.

Необходими файлове и референции

За успешното започване на интериорен проект са необходими следните елементи:

  1. Планова схема на помещението - AutoCAD чертеж с размери, който служи като референция за големината на помещението и архитектурните отвори

  2. Планова схема с мебелировка - същият чертеж, но с добавени мебели и означения за осветителните тела

  3. Опростена планова схема - съдържаща само контурите на помещението и стените, която ще се използва директно в 3ds Max

  4. Moodboard (Project Board) - визуална колекция, която определя стила и атмосферата на проекта:

    • Кратки описания на концепцията (минималистичен дизайн, скандинавски стил)
    • Референтни изображения за визуална насока
    • Цветова палитра с основните цветове за проекта
  5. Дизайнерски скици - детайлни рисунки, показващи дизайнерската визия за помещенията с разположение на мебелите и декоративните елементи

Скандинавски стил - ключови характеристики

Проектът, който ще се визуализира, е в скандинавски стил със следните характеристики: - Минималистичен дизайн - Комбинация от различни форми - Натурални материали - Меко осветление - Разнообразни текстури - Контрастен и елегантен интериор

Тези файлове и референции осигуряват солидна основа за започване на проекта и ще бъдат използвани в следващите етапи на работа в 3ds Max.

Инструкция за гледане на уроците:

  1. Изгледайте видеоурока.
  2. Повторете показаното в урока.
  3. Решете тестовете към урока (това отключва следващия урок).
  4. Задайте въпрос, ако имате такъв.
  5. Преминете към следващият урок.

Дискусия към урока