Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Материален редактор - compact or slate
Ключови разлики между Compact и Slate Material Editor
В този урок се разглеждат двата типа материални редактора в 3ds Max - стандартният Compact Material Editor и по-новият Slate Material Editor. Slate редакторът предлага по-добра визуална ориентация за разположението и връзките между материалите и текстурите, което е особено полезно при създаването на сложни материали за скандинавски интериор.
Как да работите със Slate Material Editor
- Отворете материалния редактор с клавиша
M
(по подразбиране в новите версии се отваря Slate Material Editor) - За достъп до стандартния редактор използвайте менюто Modes > Compact Material Editor
- Уверете се, че сте избрали правилния рендер (в случая V-Ray) от настройките на рендера
- За да работите с V-Ray материали, можете да смените основния UI на Max да бъде V-Ray (изисква рестартиране)
Полезни функции и команди
M
- отваряне на материалния редакторSlate Material Editor
- предоставя по-добра визуална организация на материалите и връзките между тяхCompact Material Editor
- традиционният редактор с материални слотовеV-Ray Material
- основният материал, който ще се използва в курса
Slate Material Editor предлага по-интуитивен начин за работа с материали и текстури, като позволява да виждате ясно връзките между различните компоненти, което е особено полезно при създаването на елегантни скандинавски интериори с техните характерни текстури и материали.