Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Материали - кухненски шкафове
Ключови аспекти при създаване на материали за кухненски шкафове
В този урок се разглежда процесът на създаване на основни материали за кухненски шкафове в скандинавски стил, използвайки V-Ray в 3ds Max. Фокусът е върху задаването на правилните параметри за постигане на реалистичен вид на различните повърхности - от матови бели вратички до мраморни плотове и дървени елементи.
Стъпки за създаване на основните материали
Бял мат за горните вратички
- Използвайте стандартен V-Ray материал
- Задайте средна рефлекция (135)
- Настройте глосинес на 0,75
- Приложете на горния ред шкафове (без рафта и дръжките)
Материал за работните плотове
- Създайте мраморен материал с висока рефлекция
- Използвайте предоставената текстура от файловете към урока
- Настройте високо глоси за реалистичен ефект
Материал за дървените вратички
- Използвайте дървена текстура
- Задайте по-висока рефлекция (170) с по-мътен ефект
- Добавете bump ефект чрез convert to bump (100% с височина 0,1)
Материал за белите плочки
- Базирайте го на материала за плота, но без текстура в diffuse
- Използвайте чист бял цвят
- Добавете noise в bump канала за реалистичен ефект
Материал за фугите
- Създайте матов материал
Полезни команди и настройки
V-Ray материал
- Основен тип материал, използван за всички повърхностиРефлекция
- Контролира колко отразителна е повърхността (стойности от 0-255)Глосинес
- Определя колко остър или размазан е отблясъкът (0-1)Convert to bump
- Трансформира текстура в релефна картаNoise
- Процедурна текстура, използвана за създаване на малки неравности