Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Изграждане на основната архитектура - 2 част
Изграждане на основната архитектура в 3ds Max
В този урок се разглежда процесът на изграждане на основната архитектура на интериора в скандинавски стил, като се използва импортиран чертеж от AutoCAD. Фокусът е върху създаването на стени, врати и прозорци чрез прецизно моделиране в 3ds Max.
Стъпка по стъпка процес на моделиране
- Групирайте импортирания чертеж и го преместете в центъра на координатната система
- Преместете контура на стените на -10 см по Z оста
- Активирайте 2.5D Snapping и разрешете снапване към замразени обекти
- Изчертайте външните контури на помещението с инструмента Line
- Добавете вътрешните контури и ги прикрепете (Attach) към основния контур
- Приложете модификатор Extrude с височина 300 см
- Добавете Edit Poly модификатор за създаване на отвори за врати и прозорци
- Използвайте Connect за добавяне на вертикални ръбове на местата на вратите
- Преместете ръбовете с Axis Constraints и Snapping до точните позиции
- Добавете хоризонтални ръбове за горните части на вратите и прозорците
- Използвайте Bridge за създаване на отворите и изтрийте ненужните полигони
- Създайте допълнителни стени с Rectangle и Extrude
Полезни команди и клавишни комбинации
Ctrl + 10
- бърз достъп до често използвани 2D и 3D обектиS
- включване/изключване на SnappingP, Z
- изключване на снапаJ
- скриване на белите линии на селекциятаAlt + Q
- изолирана селекцияSpace
- заключване на текущата селекцияF4
- показване на контурите и ръбовете на геометриятаAxis Constraints
- ограничаване на движението по определена ос (X, Y или Z)Connect
- добавяне на ръбове между селектирани ръбовеBridge
- свързване на два полигона и създаване на геометрия между тях
Дискусия към урока
Въпроси
Отговори