Симулация да движение с doppler shifter

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Аз лично много се забавлявах с ефекта, който искам сега да ви покажа.
Да видим дали и на вас ще ви достави удоволствие и забавление ще ви донесе.
Зареждам "loop beat", но не...
Зареждам файл "pink pong" При вас отново под урока.
И се насочвам към ефект в подменю "special", който се казва "doppler shifter" Какво прави той, най-общо казано насочва звука, симулира пространствено.
В случая чертата ни показва, звука идва срещу нас и преминава от лявата ми страна.
Приема се че това, което чуваме е тук в центъра, ние сме в центъра От настройките можем да избираме разстоянието, от което се задава звука, скоростта, с която се движи в метри в секунда.
От колко градуса идва ъгъла с други думи.
Пред нас, на какво разстояние преминава и отдясно.
Съответно ако минем в по-ниските граници, това дясно става ляво.
Просто колегите така са кръстили тази стойност, ако сложим нули ще мине все едно през нас Представете си го по този начин.
Ще ви пусна да чуете, какво се получава с тези груби настройки.
Много бързо мина, тази скорост беше светкавично.
Идва от далечината...
Ако използвате слушалки ще го чуете много драстично.
С голямо засилка отдясно дойде, мина рязко и се заглуши някъде в ляво.
С друга цел съм избрал този ефект на топче пинг-понг.
Нека да преминем тук в кръговата форма на траектория.
Ще изберем радиуса да не е 55м, а да опитаме с 9 Скоростта, с която се движи ще оставя така.
Стартиращият ъгъл нека бъде 0.
и ще оставя линията, в която преминава да бъде около нас.
Тук са нули, а надолу в ефекта имаме избор дали да се използва дистанцията и посоката, да се взимат предвид при създаването на ефекта.
И качеството, с което да работим в този случай това е близо до перфектното.
Можем и перфектно, което е по-бавно, пресмята се повече.
Или най-бързо съответно и най-малко прецизно.
Ще го остава така, както е на "near perfect".
Нека да чуем.
Така може би ако намаля наполовина ще се получи.
Графиката ми подсказва до тази среда и да се надяваме, че ще се получи.
Тук отдолу получаваме подсказката, че звука ще се повтаря, ще прави пълен кръг на всяка 1,9 секунди.
Нека да чуем сега.
Докато слушаме ще се опитам да наглася всяко тупкане на топче удар, да бъде от дясно, след което отляво и така.
Извинете ме за това, което ви причиних преди малко.
Я да видим на 3 метра.
Направо си представям, как играят пред мен.
Ако нямате слушалки намерете, сложете си ги на ушите и чуйте ефекта по този начин.
Като препишете тези стойности и използвате кръгов път, на 3 метра радиус и 13 м в секунда.
Всичко останало е на 0 и чуйте, за какво става дума.
Сега ще ви покажа след прилагане.
Няма много драстична, а вижда се ето тук като увеличим, тъй като в момента файла е доста уголемен.
Когато увеличим се вижда, как сме успяли да оцелим единият удар в ляво, след което в дясно Следва отново в ляво и се получава една синусоида.
Надявам се и вие да се забавлявате с този ефект, както аз.
Друго, което може да използваме в него е симулация на преминаващ влак да кажем, който идва отдясно, отпред и преминава в ляво назад.
Също така тук имаме преминаване близо отдясно-наляво.
Нека го чуем като топчета за пинг-понг.
По този начин можем да симулираме лесно всякакви движения на предмети, издаващи някакъв звук в пространството около нас.