Реверб и Фулл реверб 

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Останаха ни 2 реверба преди практическата работа, която ще направим.
Нека да ги разгледаме и тях.
В "effects, reverb", само "reverb" този път зареждаме.
Тук имаме основните неща, с които сме работили до момента.
Но има една основна разлика.
Т този ревърб, по време на плейбек няма да можем да работим, освен със силата, с която той работи върху звука.
А именно "dry"и "wet".
По време на плейбек не можем да пипаме нищо, тъй като това един от тежките ревърби.
Които не позволяват корекции в реално време.
Отново имаме време на опашката.
Първоначално време на "delay, diffusion, perception".
Неща, с които работихме до момента.
Ето отдолу имаме подсказка, колко рефлективен и колко абсорбиран да бъде звука.
Фактически върнатият сигнал.
Нека да чуем.
Чувате, разликата е сериозна.
Друго, което ще забележите ако заредите в "effect rack" този ревърб, ще имате съобщението за това, че той е от тежките.
И не бихте могли да работите в реално време.
А трябва да използвате бутона "apply", за да пресметнете неговите корекции.
Сега ще го изключа и тук ще заредя следващия ревърб.
От който ще получим същото съобщение.
Той е "full reverb".
Той вече е най-сложният, най-тежкия и съдържащ в себе си много настройки.
На основата на останалите или главно на "convolution reverb", който разгледахме.
Имаме време на опашката, имаме първоначалното върнато време "diffusion" и така нататъка.
Размер на помещението, тук обаче вече посочено в кубични метри.
Което е по-специфичното, до момента го нямахме.
При него по същият начин сега ще го заредя през менюто оттук.
При него по същият начин, ако го приложим в реално време абсолютно нищо не можем да пипаме и променяме.
Дори нямаме плейбек, защото още веднъж оттук се прилага "full reverb" и още веднъж от този прозорец, който отворих през менюто отгоре, индивидуално за файла.
Получава се натрупване.
Единствено, колко сух и колко мокър, ще се изразя буквално от английски преведено, ще бъде нашият сигнал.
Можем да коригираме в реално време всеки един параметър.
Трябва предварително да сме му посочили стойност и тогава можем да прослушаме.
Сега, тъй като промените бяха драстични долу се изписа, че изчислява плейбека и трябваше да изчакаме, за да прослушаме това, което сме направили като корекции.
Тук имаме още едно подменю, където можем да си поиграем с еквалайзера.
Но отново не в реално време, трябва предварително да коригираме, където каквото очакваме, да бъде променено.
Да сме сигурни, какво искаме.
Сега ще изрежа високите и тогава да прослушаме.
Ето тук имаме честотата, на която е поставена точката.
Също можем, както при параметричният еквилайзер, да придвижим.
Това всъщност е един параметричен еквилайзер.
Височината и позицията на точката коригираме, нека да чуем.
Сериозно пресмятане пада.
И за да изчерпваме окончателно всичко свързано с "reverb" в програмата, нека да отворим и "reverb, surround reverb" Където ще видите един ревърб, предназначен за работа с 5.
1 файлове, със "surround" файлове.
Там имаме работа с повечето канали.
Като цяло ревърб е същия, затова няма да задълбаваме в него.
Има на "output", всека една от групите ляво и дясно.
Може да бъде балансиран, колко от сухия звук и колко ефект.
Също така можем да коригираме доста помещенията от това меню.
Имаме и предварително зададени пресети.
Тук работата е идентична с работата в другите ревърби, които разгледахме досега.
И нека в следващия урок пристъпим към практическа работа.
Но не пропускайте тази възможност, преди да преминете напред да проверите, как звучат за вас "reverb/ full reverb".
И по какъв начин може да ги използвате във вашата работа.

Тест за преминаване към следващия урок

 
Можем ли да прилагаме реверб на съраунд (5.1) файлове?
да, канал по канал - всеки отделно
да чрез Surround реверб
не, няма такава възможност в Audition