Какво предстои в Модул 1

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Здравейте! В модул 1 от нашият курс, ще започнем с едно общо въведение и представяне на плъгина "v-ray 3.
0".
Ще се запознаем с това, какво представлява "v-ray".
Ще видим официалният сайт на фирмата производител, както и галерията.
В която има публикувани много интересни проекти, направени с този софтуер.
След което, ще преминем към едно кратко обсъждане за това, какви са изискванията за хардуера и софтуера.
Тук ще се запознаем с това, какви са минималните изисквания на програмите, които ще използваме в курса.
И за това, каква е препоръчителната конфигурация, относно хардуера.
За работната станция, която ще използвате.
След това ще преминем към първият ни допир с "v-ray", а именно, ще направим избор в "3D Studio Max", "v-ray" да бъде нашият текущ "render engine".
След като направим това, ще локализираме новите елементи, които "v-ray" добавя в 3D Studio Max".
И ще преминем към предварителните настройки на работната среда.
Тук ще въведем гама корекцията, ще изберем общият потребителски интерфейс на програмата.
Както и "toolbars", с които ще работим най-често.
Ще въведем мерни единици, и ще унифицираме някои шорткъти, които ще използваме много често.
След това, ще преминем към обяснение на някои термини, които най-често се използват в компютърната графика.
Които доста често вече така са навлезнали, че се използват само с техните съкращения.
Ние ще направим пояснение за някой от най-често използваните.
"GI, HDRI, IBL, DR rendering" и други.
Ще видим и какво е новото във версията 3.
0 на "V-Ray".
Относно "quick settings", "help" системата и "basic, advanced, еxpert" изгледайте на интерфейса След това веднага, ще преминем към възможностите, които предлага "v-ray frame buffer" Ще завършим този модул с визуализирането на един проект, в който ще видим "v-ray" в действие.