Render mask – Selected

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео

Тест за преминаване към следващия урок

 
Можем ли да рендерираме с Vray 3.0 само един обект от сцената (този който е селектиран), само с промяна на настройките за рендера?
Не, трябва да рендерираме регион, в който присъства желаният обект;
Не, трябва да скрием всички други обекти в сцената;
Да, но това е опция която е активна само за версия 2.30;
Да, с маска за селектиран обект;

Въпроси и отговори

  • Как да оправя този шум който се получава при рендерирането?

    Йордан:

    Как да оправя този шум който се получава при рендерирането?

    Йордан:

    също и от страни на възглавничките, текстурата не можах да я оправя с uvw map и този шум ми бърка в .......

    Георги :

    Просто супер се е получило. Поздравления. За шума предполагам че използваш прогресивно рендване и се изчиства по бавно може би. Направи настройките на V-ray на Bucket и виж дали няма да се промени Текстурата можеш па с UVW map да си я наместиш ама промени малко размера на контейнера (Жълтия) Също пробвай и да направиш черно-бяла карта за Bump слота за да получиш малко релеф . В случея на по горната картинка е видим именно Bump слота.

    Йордан:

    Благодаря ти! Твоя беше идеята да се пробвам да го направя :) Така относно 2 ри я ми опит с рендера е : бях си на бъгет,но shading rate ми беше 1 и го смених ,както е на твоята снимка на 6 и в още едно прозорче ми беше на 3 и го смених на 100(вярно отне ми 20-30 на минути за рендер) и шумът изчезна.(ще сложа снимка)

    Относно за bump ,аз си имах карта която нямам представа каква е на цвят и как изглежда понеже използвах sigershaders(готови текстури),но като влезнах в map видях,че е на цифрата 6 и го направих на 30

    А ето и резултата след вдигането на bump числото и премахването на шума

    Единствено не ми харесват "тирантите" които държат ''възглавниците'' ...трябваше да са черна кожа,но се е получило нещо друго,като материал!

    Йордан:

    справих се и с тирантите :) оказа се ,че от светлината седят странно

    Георги :

    За светлини използваш само HDRI карта която ти е в Doom Light За да я видиш какво представлява цъкни върху слота на HDRI материала Това си е един вид 32 бита 360 градусово изображение на което се разчита да излъчва светлина заедно с Доом лайта. На мястото на същото изображение може да пробваш да заредиш друго изображение, стига да е същия формат, и да видиш как ще се промени светлината в сцената. Особено се забелязва в Хрома. Такива картинки можеш да потърсиш или от някъде "платени" или свободно от тук . Може да пробваш и да увеличш / намалиш интензитета на Доом лайта или неговия цвят