Global Illumination – Irradiance Map

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео

Въпроси и отговори

  • Защо първият тестов рендер NO GI се получава много по-осветен отколкото показания в урока, при условие че са използвани същите настройки? Благодаря!

    Мария Иванова Божинова:

    Здравейте! Защо първият тестов рендер NO GI се получава много по-осветен отколкото показания в урока, при условие че са използвани същите настройки? Благодаря!screenshot52d2143-5c6b033a.jpg

    Ивайло Искренов:

    Здравей,

    получаваш различен резултат, защото в сцената в която изключваш GI са останали включени трите светлини пред прозорците (1,2,3).
  • Как мога да...

    Vicka Dimov:

    Как мога да задам материала за Override mtl?

    Vicka Dimov:

    Отговорих си сама :-)

  • Защо

    васил:

    Здравейте не мога да разбера как во въздействие оказва отметката "detail enhancement"

    васил:

    какво влияние оказва промяната на радиуса позиция 2и съответно промяната на настроиките в прозорчето означено с поз 3

    Ивайло Искренов:

    "Detail enhancement" е опция, чрез която се визуализират по-чисто детайлите при използването на IM. Radius - определя радиуса на действие на този ефект - голям радиус, означава, че по-голяма част от сцената ще използва семплинг с висока прецизност, което значи че рендера ще бъде по-бавен и по-точен. От друга страна - малък радиус, значи по-бърз рендер, но не толкова детайлен. Scale - определя единиците за параметъра Radius. Screen - единиците са брой пиксели от изображението / World - единици в избраната съответна мерна система (mm, cm ... ). Subdivs - определя броя на допълнителните семпли за детайлите, като процент от вече избраните за IM - стойност 1, значи 100% същата стойност, каквато е избрана за IM (20 в горното изображение).

    васил:

    Благодаря Ивайло за отговора