Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на Outlook
1. Запознаване с Outlook. Интерфейс.
- 1. Запознаване с курса. За кого е предназначен този курс?
- 2. Какво е електронна поща, имейл клиент, имейл сървър?
- 3. Какво е важно да знаем за електронните съобщения. Спам съобщения
- 4. Основен изглед на Outlook
- 5. Настройване на имейл акаунт
- 6. Настройване на имейл акаунт (Gmail)
- 7. Смяна на темата
- 8. Лента за бърз достъп
- 9. Ribbon – Навигационна лента
- 10. Tell me what you want to do - Помощник в Outlook
2. Създаване и изпращане на съобщения
- 1. Създаване и изпращане на съобщения
- 2. Повторно изпращане на съобщения. Промяна на получени и изпратени съобщения
- 3. Форматиране на съобщения. Добавяне и редактиране на връзки
- 4. Автоматична проверка и поправка на граматиката
- 5. Изглед на страницата и прикачване на изображения
- 6. Прикачване на файлове и Outlook Items
- 7. Отговаряне и препращане на съобщения
- 8. Принтиране на съобщения. Изтриване на съобщения
- 9. Промяна на шрифта по подразбиране
3. Организиране на съобщенията
- 1. Маркиране на съобщения като прочетени/непрочетени. Опции на изпращането.
- 2. Предварителен преглед . Панел за четене
- 3. Панел с папки
- 4. To-do панел: Срещи, Задачи, Хора
- 5. Управление на имейл разговорите
- 6. Игнориране и почистване на имейл разговори
- 7. Сортиране и групиране на съобщения. Добавяне на колони
- 8. Категоризиране на съобщения с цветове
- 9. Маркиране на съобщения с флаг
- 10. Създаване, преместване, копиране и изтриване на директории(папки)
- 11. Преместване, копиране и изтриване на съобщения
- 12. Отваряне, запазване и премахване на прикачени файлове
4. Опции за имейл съобщенията
- 1. Създаване на бележки
- 2. Премахване на ограничението за размер на изпратен файл
- 3. Настройки за важност и поверителност на съобщения
- 4. Гласуване, доклади, валидност на съобщения
- 5. Автоматично изпращане и получаване на съобщения
- 6. Формати на имейл съобщенията: HTML, RTF, Text
- 7. Out of office. Автоматичен отговор
- 8. Групи от контакти
- 9. Подпис на съобщение
5. Контакти и срещи
- 1. Създаване и добавяне на контакти. Контакти от имейли
- 2. Добавяне на нови контакти от същата компания
- 3. Създаване на допълнителни адресни книги
- 4. Импортиране на Excel контакти
- 5. Изглед и сортиране на контактите
- 6. Намиране на контакти. Промяна на контакти
- 7. Принтиране на контакти
- 8. Насрочване на среща. Среща от имейл
- 9. Повторяеми срещи. Маркиране на споделени срещи като частни.
- 10. Отговор на покана за среща. Променяне на час
- 11. Проследяване на отговори, изпращане на обновления за среща
- 12. Автоматични правила за отговори на среща
6. Календар
- 1. Изгледи на календара
- 2. Насрочване на ангажимент
- 3. Повтаряеми ангажименти
- 4. Насрочване на ангажимент от имейл съобщение
- 5. Насрочване на събитие
- 6. Категории срещи/ангажименти. Маркиране на споделени събития като частни
- 7. Принтиране на календар
- 8. Промяна на работни дни по подразбиране, работно време. Добавяне на ваканции
- 9. Промяна и добавяне на допълнителни часови зони
- 10. Създаване и управление на множество календари
- 11. Споделяне на календар посредством имейл
7. Журнал и задачи
- 1. Журнал
- 2. Създаване на задачи. Повторяеми задачи
- 3. Задачи от имейл съобщение. Насрочване на среща от задача
- 4. Обновяване на задачите и маркиране на завършени задачи
- 5. Делегиране на задачи
- 6. Отговор на покани за задачи
- 7. Управление отговорността върху задачи
- 8. Изпращане на обновления за задачи
- 9. Изпращане на доклади за състоянието на задачи
- 10. Проследяване на зададена задача
Подпис на съобщение
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Най-важното от урока
Подписите в Outlook автоматизират финала на всеки имейл и спестяват време. Може да имате няколко подписи за различни акаунти и случаи, с отделни по подразбиране за нови писма и за отговори/препращания. В подписа включвате контактна информация, линкове, лого и дори електронна визитка, а при нужда сменяте подписа за конкретно писмо в движение.
Повтори показаното стъпка по стъпка
- Отворете ново съобщение и изберете Signature от лентата (Include) или File > Options > Mail > Signatures.
- Натиснете New и дайте име на подписа (напр. Personal или Work).
- Съставете подписа: текст и форматиране; добавете линк, изображение/лого или Business Card от контактите. Може да поставите готов текст от Word – HTML форматът се запазва.
- Натиснете Save. В Choose default signature изберете акаунт и задайте подписи за New messages и за Replies/forwards.
- При писане сменяйте подписа от бутона Signature или с десен бутон върху текущия подпис. По желание изключете подписи по подразбиране и избирайте ръчно при нужда.
Използвани инструменти и функции
Signature– меню за създаване, избор и бърза смяна на подписи в текущо съобщение.File > Options > Mail > Signatures– централизирано управление на подписи за всички акаунти.Hyperlink– добавя/редактира връзка (видим текст и URL).Insert Picture– вмъква изображение/лого в подписа.Business Card– добавя визитка от контактите; изпраща се и като прикачен файл.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук