Здравейте, как се създава бизнес карта?
Може ли бизнес картата да не се появява като прикачен файл на получателя, а да е само в подписа?
Здравейте, За да създадете нова бизнес картичка, навигирайте до New Items -> Contact. Във формата за създаване на контакт има бутон Business Card, имате възможност да направите различни промени по дизайна и т.н., след което запазете файла - той ще се запази на компютъра Ви във .vcf формат (стандартен за бизнес картичка). Подробно тук: https://www.nucleustechnologies.com/how-to/create-business-card-in-ms-outlook.html
Създайте си нов подпис, като в полето на подписа може да добавите бизнес картичка. По подразбиране, тя ще се прикачва всеки път и като файл към писмото, и в подписа. Ако не искате да я има като допълнителен файл, просто я изтрийте от прикачените файлове на писмото с десен клик и Remove Attachment - тя ще си остане в подписа. Ако не искате да изтривате прикачения файл всеки път, то може да запазите бизнес картичката си като картинка и да я прикачите по този начин в подписа. Поздрави :)