Финални корекции на героите
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Финални корекции за по-добър силует на персонажите
В този урок се фокусираме върху финалните корекции на персонажите преди рендъра, с акцент върху подобряване на силуета. Ключово е да се създаде ясно негативно пространство между елементите, особено при обувките и пръстите на ръкавиците, за да се избегне сливането им и да се постигне по-добра визуална яснота.
Стъпки за коригиране на силуета на персонажите
Коригиране на обувките, които се сливат:
- Направете
Alt + кликвърху обувките - Създайте отделни полигрупи чрез панела Polygroups > Auto Groups
- Активирайте Gizmo с
W, центрирайте го сAlt + клик - Поставете маска с
Ctrl + клик - Преместете и завъртете обувката, за да се вижда като отделен обект
- Направете
Раздвижване на пръстите на ръкавицата:
- Направете
Alt + кликвърху ръкавицата - Намалете subdivision нивата с
Shift + Dили чрез Geometry слайдъра - Поставете маска на пръста с Mask Lasso (BML)
- Обърнете маската с
Ctrl + кликизвън модела - Използвайте Gizmo за преместване на пръста
- Изгладете новите несъвършенства с четката Smooth
- Направете
Проверка на силуета:
- Изключете Polypaint чрез зъбното колело > Hide Polypaint
- Сменете материала на MatCap Gray
- Променете фона на черен с
V - Проверете негативното пространство между елементите
- Върнете Polypaint с Show Polypaint
- Качете subdivision нивата на максимум с
D
Полезни команди и функции
Alt + клик- Селектиране на полигрупаW- Активиране на Gizmo инструментаCtrl + клик- Поставяне/обръщане на маскаShift + D- Намаляване на subdivision ниватаD- Увеличаване на subdivision ниватаV- Промяна на цвета на фонаMask Lasso- Инструмент за прецизно маскиранеSmoothчетка - За изглаждане на несъвършенства