Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Финални корекции на героите
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Финални корекции за по-добър силует на персонажите
В този урок се фокусираме върху финалните корекции на персонажите преди рендъра, с акцент върху подобряване на силуета. Ключово е да се създаде ясно негативно пространство между елементите, особено при обувките и пръстите на ръкавиците, за да се избегне сливането им и да се постигне по-добра визуална яснота.
Стъпки за коригиране на силуета на персонажите
Коригиране на обувките, които се сливат:
- Направете 
Alt + кликвърху обувките - Създайте отделни полигрупи чрез панела Polygroups > Auto Groups
 - Активирайте Gizmo с 
W, центрирайте го сAlt + клик - Поставете маска с 
Ctrl + клик - Преместете и завъртете обувката, за да се вижда като отделен обект
 
- Направете 
 Раздвижване на пръстите на ръкавицата:
- Направете 
Alt + кликвърху ръкавицата - Намалете subdivision нивата с 
Shift + Dили чрез Geometry слайдъра - Поставете маска на пръста с Mask Lasso (BML)
 - Обърнете маската с 
Ctrl + кликизвън модела - Използвайте Gizmo за преместване на пръста
 - Изгладете новите несъвършенства с четката Smooth
 
- Направете 
 Проверка на силуета:
- Изключете Polypaint чрез зъбното колело > Hide Polypaint
 - Сменете материала на MatCap Gray
 - Променете фона на черен с 
V - Проверете негативното пространство между елементите
 - Върнете Polypaint с Show Polypaint
 - Качете subdivision нивата на максимум с 
D 
Полезни команди и функции
Alt + клик- Селектиране на полигрупаW- Активиране на Gizmo инструментаCtrl + клик- Поставяне/обръщане на маскаShift + D- Намаляване на subdivision ниватаD- Увеличаване на subdivision ниватаV- Промяна на цвета на фонаMask Lasso- Инструмент за прецизно маскиранеSmoothчетка - За изглаждане на несъвършенства